• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips HDTV DVR met herrie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marss
  • Startdatum Startdatum
M

marss

Ik heb sinds enkele maanden de Philips HDTV DVR. Alleen maakt die zoveel herrie. Ook als die ui is. Kan er soms gewoon niet van slapen.

Iemand een oplossing?
 
Hier is al vaak over geklaagd en geschreven. Rubbertjes onder de pootjes plaatsen wil wel helpen waardoor de box ook wat hoger komt te staan en meer koeling krijgt.

's Nachts de stekker eruit geeft ook een goede nachtrust ;)
 
Terug
Bovenaan