R
rutgerxp
Hallo,
Ik heb mijn Philips HD PVR aangesloten op een Onkyo TX-SR707 receiver via HDMI.
Ik heb geen DD5.1 geluid over HDMI, dat is blijkbaar een bekend probleem.
Maar een ander probleem is dat opgenomen programma's nu niet meer vloeiend weergegeven worden. Enig idee hoe dat komt?
De HD PVR, Onkyo en tv staan ingesteld op 720p weergave.
gewoon HDTV kijken werkt verder normaal.
alvast bedankt voor elke hulp.
Ik heb mijn Philips HD PVR aangesloten op een Onkyo TX-SR707 receiver via HDMI.
Ik heb geen DD5.1 geluid over HDMI, dat is blijkbaar een bekend probleem.
Maar een ander probleem is dat opgenomen programma's nu niet meer vloeiend weergegeven worden. Enig idee hoe dat komt?
De HD PVR, Onkyo en tv staan ingesteld op 720p weergave.
gewoon HDTV kijken werkt verder normaal.
alvast bedankt voor elke hulp.