• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips HD Box zonder DVR + Panasonic TH-42PV70F + hdmi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bas332
  • Startdatum Startdatum
B

Bas332

Iemand die bovenstaande setup werkend heeft?

Als ik naar HDMI 1 schakel zie ik 1080i of 720p links boven in het scherm maar vervolgens krijg ik even ruis in beeld daarna een blauwscherm en daar na steeds hetzelfde ritueel.

TV op HDMI 1 en daarna Box aan helpt ook niet.

HDMI 1 kanaal van TV doet het wel. (getest met PC)

Bijgeleverde HDMI kabel gebruikt en ook met andere HDMI kabel getest.
 
Re: Philips HD Box + Panasonic TH-42PV70F + hdmi

Probeer het eens in een andere volgorde.
Eerst de box aanzetten, wachten dan pas de upc box aan.
Ik heb namelijk ook wel eens dat het beeld zwart is terwijl er wel een 576 of 1080 wordt aangegeven.
Als ik de juiste volgorde aan houdt gaat het altijd goed.

En Pioneer en niet echt veel anders dan Panasonic.
 
Re: Philips HD Box + Panasonic TH-42PV70F + hdmi

Bas332 zei:
Iemand die bovenstaande setup werkend heeft?

Als ik naar HDMI 1 schakel zie ik 1080i of 720p links boven in het scherm maar vervolgens krijg ik even ruis in beeld daarna een blauwscherm en daar na steeds hetzelfde ritueel.

TV op HDMI 1 en daarna Box aan helpt ook niet.

HDMI 1 kanaal van TV doet het wel. (getest met PC)

Bijgeleverde HDMI kabel gebruikt en ook met andere HDMI kabel getest.
Deze Pana hebben wij in de slaapkamer hangen, en werkt perfect met de Philips HDDVR Box.

Vraag, heb je een Philips HD box met of zonder DVR functionaliteit? Reden, de Philips HD box zonder DVR geeft bij veel mensen problemen. 9 van de 10 keer komt dat door het HDCP protocol.

Mocht je een HD box zonder DVR hebben neem dan contact op het de HD en geef je probleem aan en vraag of je huidige box omgeruild kan worden voor een HDDVR exemplaar. Je krijgt dan tevens (dacht) 50% korting op je HD-abbo.

Cheers
 
Re: Philips HD Box zonder DVR + TH-42PV70F + hdmi

AntS zei:
Deze Pana hebben wij in de slaapkamer hangen, en werkt perfect met de Philips HDDVR Box.

Vraag, heb je een Philips HD box met of zonder DVR functionaliteit? Reden, de Philips HD box zonder DVR geeft bij veel mensen problemen. 9 van de 10 keer komt dat door het HDCP protocol.

Mocht je een HD box zonder DVR hebben neem dan contact op het de HD en geef je probleem aan en vraag of je huidige box omgeruild kan worden voor een HDDVR exemplaar. Je krijgt dan tevens (dacht) 50% korting op je HD-abbo.

Cheers

Grappig, hangt bij mij ook in de slaapkamer.
Zonder DVR dus, zie aangepaste titel.

Philips beter bij lampjes en scheerapparaten blijven. (ZUCHT)

Eigenlijk helemaal geen zin in DVR want heb al dvd recorder.
Maar goed ik wil wel HD dus dan maar…..

Ik was in den beginne al (gedwongen) lid van UPC, 1999 overname van A2000 door UPC.
Gelukkig nu 100/100 Glasvezel, maar zodra ik weer in de slag ga met UPC. (ZUCHT)
 
Precies zelfde probleem met een LG. HD wilde niet omruilen voor een hd pvr dus maar weer terug naar gewoon digitaal. Ziet er gelukkig ook best nog goed uit.
Vandaag tot twee maal toe aan de telefoon gehangen om van mijn HD box af te komen (geen retourbox meegestuurd), beide keren: ik ga even voor u kijken... In de wacht en vervolgens verbinding verbroken.
Dat is dus (ook) hele diepe zucht.
 
Eindelijk een CISCO DVR gekregen.

HDMI doet het! HD beeld is GEWELDIG!

1 keer monteur langsgeweest met nieuwe Philips HD BOX die het bij de monteur wel deed op HDMI
maar nadat de monteur weg was en de Box verse software had gedownload... geen HDMI.

2 keer gebeld met de helpdesk, 1 keer nee meneer dat gaat zomaar niet (HD box omruilen voor DVR)
2e keer geen probleem meneer U heeft hem eind van de week binnen.
Goed dat duurde dus 3 weken maar ik heb hem.
 
Terug
Bovenaan