• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips dvr beeld op zwart!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jor
  • Startdatum Startdatum
J

jor

De laatste steeds vaker dat het beeld op zwart springt,UPC knop indrukken en weer beeld.
Lijkt op handshake probleem.
Maar jaren niet gehad,waarom nu wel en hoe kan ik dit oplossen?
Er is bij mijn setup namelijk niets veranderd.
Soms om de vijf minuten en dan weer een dag niet :-\ >:(

Panasonic th 42 plasma maar nooit eerder gehad met deze box
 
Gaat de mediabox soms op stand-by? Ik vraag dat omdat je hem met de UPC knop indrukken weer werkend krijgt.
 
Nou nee,geluid blijft het gewoon doen,even de UPC kn en er is weer beeld.
En het doet zich zeer onrelmatig voor.
Verder ben ik vergeten hoe ik deze box,geforceerd kan updaten.
Bedankt voor je reactie!
 
Ok,bedankt, even een update gedaan en maar even afwachten.
 
Nog steeds hetzelfde,nog iemand ideeën ?


Niemand?
 
En nu kom ik niet verder als zeder zoeken en dan geeft hij een fout!
Gids deed het ook niet opnemen op afstand ook niet,en uitzending gemist ook niet!
Alleen op deze box problemen andere box in huis prima!
Zal de modem functie van deze box kapot zijn?
Alles wat ik op moet halen geeft een fout namelijk.


Iemand tips??

Nu geen tv
 
En nu na een paar keer geforceerd updaten en op fabrieks instellingen te hebben gezet signaalkwaliteit 0,0

Is de box kapot?.
 
Wissel voor de zekerheid de boxen een keertje van plaats om uit te sluiten dat het aan een slecht signaal ligt.
Blijft het probleem lijkt het inderdaad op een defecte box. Ik denk dat je dan het beste contact kunt opnemen met UPC.
 
Ok,krijg een nieuwe geen Philips meer,waarschijnlijk een Cisco.
Mijn signaal wordt in de meterkast gesplit,naar woon en slaapkamer.
Nu lees ik dat dat leid met de Cisco tot geen ontvangst div kanalen oa scfi
Er zou een versterker tussen moeten.
Weet iemand hier meer van?.

Bvd
 
Terug
Bovenaan