J
jor
De laatste steeds vaker dat het beeld op zwart springt,UPC knop indrukken en weer beeld.
Lijkt op handshake probleem.
Maar jaren niet gehad,waarom nu wel en hoe kan ik dit oplossen?
Er is bij mijn setup namelijk niets veranderd.
Soms om de vijf minuten en dan weer een dag niet

Panasonic th 42 plasma maar nooit eerder gehad met deze box
Lijkt op handshake probleem.
Maar jaren niet gehad,waarom nu wel en hoe kan ik dit oplossen?
Er is bij mijn setup namelijk niets veranderd.
Soms om de vijf minuten en dan weer een dag niet

Panasonic th 42 plasma maar nooit eerder gehad met deze box