• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips DCR-5012

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MTH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MTH

Iemand ervaring met deze DVB-C HD-decoder van Philips.
Lees hier en daar dat deze alleen geschikt is voor UPC klanten, m.a.w. zijn gebruikers van het Ziggo netwerk uitgesloten?

Mijn oog was in 1e instantie op de Humax IR-HD5000 gevallen, maar twijfel nu weer omdat ik toch regelmatig lees dat de Humax tegenvalt i.c.m. SD-weergave !!!

Marc!
 
Ik ben hier ook benieuwd naar. Weet iemand of deze decoder geschikt is voor het Ziggo netwerk?
 
Als hij geschikt is voor UPC dan gaat het niet werken bij Ziggo of bij de andere kabelaars in nederland. UPC gebruikt een ander systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan