M
MTH
Iemand ervaring met deze DVB-C HD-decoder van Philips.
Lees hier en daar dat deze alleen geschikt is voor UPC klanten, m.a.w. zijn gebruikers van het Ziggo netwerk uitgesloten?
Mijn oog was in 1e instantie op de Humax IR-HD5000 gevallen, maar twijfel nu weer omdat ik toch regelmatig lees dat de Humax tegenvalt i.c.m. SD-weergave !!!
Marc!
Lees hier en daar dat deze alleen geschikt is voor UPC klanten, m.a.w. zijn gebruikers van het Ziggo netwerk uitgesloten?
Mijn oog was in 1e instantie op de Humax IR-HD5000 gevallen, maar twijfel nu weer omdat ik toch regelmatig lees dat de Humax tegenvalt i.c.m. SD-weergave !!!
Marc!