J
juliette_rik
Net een nieuwe (1e) decoder gekocht, de humax 5000C. :mrgreen: Het lukt me niet om deze bedient te krijgen via mijn philips afstandbediening (en zijn handleiding).
Weet iemand de oplossing hiervoor?

Weet iemand de oplossing hiervoor?
