B
boeda12
Hoi, ik heb 2 weken terug een philips 40pfl6606 gekocht, toestel aangezet en begonnen met installatie doorlopen toen zenders zoeken voor de CI+ het rare vond ik dat hij gelijk begon te zoeken en nergens om vroeg.
Bij mijn zoon die heeft de 40pfl5606 gekocht werd gevraagd welke regio en welke plaats etc en hij was met kanalen zoeken zo klaar.
Bij mij stond er alleen HE Zevenaar en duurde het zoeken zeer lang,bij hem 278 kanalen gevonden en bij mij over de 280.
Als ik de progammagids doe bij mij via netwerk dan staan er al een hoop zenders toegewezen ook sat1,prosieben en meerdere zenders die UPC niet heeft.
De progammagids via en van de zender zelf heb ik het probleem dat als ik dan in de progammagids een progammainfo wil kijken het lang duurt voor je de info krijgt en de helft is akakadabra alleen de laatste regel is nederlands.
Ik weet het niet maar ik krijg het vermoeden dat dit toestel al ingebruik is geweest, zoiets van zolang proberen met omruil garantie ofzo.
Zijn er mensen op dit forum die ook een 40pfl6606 hebben en mij kunnen vertellen hoe het bij hun gegaan is met zenders zoeken via UPC en hoe het met de EPG bij hun zit.
Alvast bedankt
Bij mijn zoon die heeft de 40pfl5606 gekocht werd gevraagd welke regio en welke plaats etc en hij was met kanalen zoeken zo klaar.
Bij mij stond er alleen HE Zevenaar en duurde het zoeken zeer lang,bij hem 278 kanalen gevonden en bij mij over de 280.
Als ik de progammagids doe bij mij via netwerk dan staan er al een hoop zenders toegewezen ook sat1,prosieben en meerdere zenders die UPC niet heeft.
De progammagids via en van de zender zelf heb ik het probleem dat als ik dan in de progammagids een progammainfo wil kijken het lang duurt voor je de info krijgt en de helft is akakadabra alleen de laatste regel is nederlands.
Ik weet het niet maar ik krijg het vermoeden dat dit toestel al ingebruik is geweest, zoiets van zolang proberen met omruil garantie ofzo.
Zijn er mensen op dit forum die ook een 40pfl6606 hebben en mij kunnen vertellen hoe het bij hun gegaan is met zenders zoeken via UPC en hoe het met de EPG bij hun zit.
Alvast bedankt