• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips 40PFL5625H/12‏

  • Onderwerp starter Onderwerp starter webmonster
  • Startdatum Startdatum
W

webmonster

Vandaag de kaart geinstaleerd op de 40PFL5625H/12‏
en werkt prima.
Geluid is 5.1 :)
Beeldformaat is nu altijd goed,ook in HD.
Opstarten duurt wel 30 seconden. >:(
Zappen IS SNEL maar duurt ook iets langer 4 seconden voordat er beeld komt. ???
Beeld is uitstekend. :)
Zenders op de goede plek kunnen zetten. :)
Teleteks is veel sneller door eigen tv. :)
 
Terug
Bovenaan