W
webmonster
Vandaag de kaart geinstaleerd op de 40PFL5625H/12
en werkt prima.
Geluid is 5.1
Beeldformaat is nu altijd goed,ook in HD.
Opstarten duurt wel 30 seconden.
Zappen IS SNEL maar duurt ook iets langer 4 seconden voordat er beeld komt.
Beeld is uitstekend.
Zenders op de goede plek kunnen zetten.
Teleteks is veel sneller door eigen tv.
en werkt prima.
Geluid is 5.1

Beeldformaat is nu altijd goed,ook in HD.
Opstarten duurt wel 30 seconden.

Zappen IS SNEL maar duurt ook iets langer 4 seconden voordat er beeld komt.

Beeld is uitstekend.

Zenders op de goede plek kunnen zetten.

Teleteks is veel sneller door eigen tv.
