B
Bageu
Hallo,
Sinds gisteren de trotse bezitter van een Philips 32PFL5007. Ik heb een Ziggo Alles-in-1 abonnement. Ben in bezit van een geactiveerde smartcard. Die ik wil gebruiken via een CI+ Module. Installatie zenders doe ik conform handleiding zonder CI+ Module.
Het lukt mij niet om de digitale zenders te installeren omdat mijn netwerkfrequentie niet herkend wordt 514.00. Ik kom dus ook niet bij een stap waar het Netwerknummer gevraagd wordt.
Verder reeds gedaan:
- Ziggo gebeld en hun aanwijzingen gevolgd door direct de kabel aan te sluiten zonder ook maar iets ertussen. Zij snapte het ook niet.
- Software update gedownload van de Philips site en succesvol geinstalleerd (firmware).
- Ook de fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw begonnen.
- ook via zenders instellen gereset
- ook ipv Ziggo 'Anders' geselecteerd
- ook stroom eraf gehaald voor een nacht
- ook randapparatuur ontkoppeld
- ook een ander land geselecteerd (las ik ergens op dit forum)
- ook geprobeerd met smartcard en CI+ Module te installeren
Kortom: I'm lost!
Iemand anders bekend met dit probleem. Aangezien het model op veel plekken uitverkocht is zouden toch meer mensen dit probleem moeten hebben...... Of heb ik het maandagochtendmodel?
Elke suggestie welkom! Alvast bedankt.
Sinds gisteren de trotse bezitter van een Philips 32PFL5007. Ik heb een Ziggo Alles-in-1 abonnement. Ben in bezit van een geactiveerde smartcard. Die ik wil gebruiken via een CI+ Module. Installatie zenders doe ik conform handleiding zonder CI+ Module.
Het lukt mij niet om de digitale zenders te installeren omdat mijn netwerkfrequentie niet herkend wordt 514.00. Ik kom dus ook niet bij een stap waar het Netwerknummer gevraagd wordt.
Verder reeds gedaan:
- Ziggo gebeld en hun aanwijzingen gevolgd door direct de kabel aan te sluiten zonder ook maar iets ertussen. Zij snapte het ook niet.
- Software update gedownload van de Philips site en succesvol geinstalleerd (firmware).
- Ook de fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw begonnen.
- ook via zenders instellen gereset
- ook ipv Ziggo 'Anders' geselecteerd
- ook stroom eraf gehaald voor een nacht
- ook randapparatuur ontkoppeld
- ook een ander land geselecteerd (las ik ergens op dit forum)
- ook geprobeerd met smartcard en CI+ Module te installeren
Kortom: I'm lost!
Iemand anders bekend met dit probleem. Aangezien het model op veel plekken uitverkocht is zouden toch meer mensen dit probleem moeten hebben...... Of heb ik het maandagochtendmodel?
Elke suggestie welkom! Alvast bedankt.


