• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips 22PFL2908H/12 i.c.m. Smit module wel beeld geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Hallo,

Ik heb hier een Philips 22PFL2908H/12 met een Smit module, ik heb wel beeld. Maar geen geluid bij de zenders behalve Nederlands 1 (want die is niet gecodeerd). Op de andere zenders geen geluid. Ik heb al gekeken voor een software upgrade, maar er staat al de nieuwste versie op.

Ik kom er zelf niet meer uit dus ik hoop dat iemand wat weet.

Mvg.

Op 17 mei is het probleem opgelost met een firmware update: https://www.philips.nl/c/televisie/...982E28869C90770AB7CEF1D.app101-drp1?t=support
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand? Het is vaak ook dat het beeld ook gewoon bevriest en dan er geen geen beeld komt.

BER = 0 en S en Q zijn alle 2 hoog genoeg.
 
hallo.

Hoe gaat ie als je een los kastje probeert??

je zult toch een aantal moeten proberen cq testen om er achter te komen waar de oorzaak ligt.

succes

vr gr teun
 
Andere module ook al geprobeerd (ook een Smit), en die geeft hetzelfde resultaat. Ook al een tv ingeruild voor hetzelfde model. Ook hetzelfde resultaat.

Kabels zijn goed, want ik heb geen BER en ook geen ruis. De zender valt soms ook na 10 seconden uit (zwart beeld), en ik krijg ook geen foutmelding te zien.

Software die erop staat (0.8.9b) is de laatste software.

O en sorry voor de ongeduldigheid, maar je moet begrijpen dat als je een tv koopt en hij staat op de website van Ziggo dat die gecertificeerd is en hij doet het niet dat je dan niet bepaald blij bent :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi

hoe is je beeld analoog dan?


zou toch maar eens een los kastje proberen.


vrgr teun
 
hoi

hoe is je beeld analoog dan?


zou toch maar eens een los kastje proberen.


vrgr teun

Wat heb ik daar aan als de tv ook zou moeten werken met een CI+ module :?

Overigens, ook een ander kabel geprobeerd die ook op een tv was aangesloten met CI+ (en daar dus geen storingen of slecht signaal), maar die geeft dus ook hetzelfde resultaat.

Als het beeld ook wegvalt krijg ik ook de melding: "Service is niet operationeel"

Wat wel gek is, is dat als ik analoog kijk de BER heel hoog is, maar als ik digitaal kijk dan is de BER-waarde 0.

Maar dan zou je denken, nieuwe kabels. Maar hoe komt het dan dat als ik met de Philips tv digitaal kijk dan wel last heb van de slechte kabels. Maar de Samsung tv die op dezelfde kabel zit geen last heeft van de slechte kabel als ik digitaal kijk?
 
Beste Zombymario ,

Wij hebben donderdag ook het zelfde model TV gekocht via Blokker.
Philips , altijd goed , zou je zeggen.
Onze TV had precies dezelfde mankementen.
Van alles geprobeerd , ook samen met de Ziggo helpdesk.
Het apparaat is nu teruggestuurd naar de webshop van Blokker.
Dat zelfde advies zou ik u ook willen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan