• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pettitie ComedyCentral family

Berichten
15
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste UPC collega abbonees,

Via deze weg wil ik graag een petitie starten om UPC zover te krijgen dat ze eindelijk eens het digitale thema kanaal ComedyCentral family gaan doorgeven aan haar digitale abbonees.

Uit een persoonlijk verzoek aan mij aan UPC is gebleken dat er genoeg animo moet zijn willen ze deze zender in het pakket opnemen.

In mee eentje lukt dat dus niet.

Ik vraag u dus allen een reactie te plaatsen in dit topic met verzoek ComedyCentral family op te nemen voor alle digitale klanten van UPC.

Wanneer er genoeg reacties zijn zal ik UPC hiervan op de hoogte brengen, waarna ik hoop dat ze de zender door gaan geven.
 
Mijn steun heb je maar ik geef je weinig kans. UPC trekt zich namelijk niks aan van wat abonnees wensen.
In het verleden gehouden petities hebben nog nooit tot succes geleid.

Verder zou ik liever Misdaadnet hebben. Maar voor beide kanalen moet UPC een paar cent per abonnee betalen, net als voor TV5. En daarom kun je deze zenders bij UPC wel vergeten want UPC wil niet betalen!
 
Maken ze toch een pakket voor een paar zenders die mensen willen hebben.
Entertaiment pakket of zo voor 3 euro per maand.
Waarin ze comedy central family /misdaadnet/vh1 classic /tv 5 europe/ en een paar duitsers doen.
Ik denk dat er best mensen zijn die wel een paar euro meer willen betalen voor die zenders.
Waarom wel een muziek pakket, en niet zo'n pakket kunnen mensen zelf kiezen of ze het wel of niet willen
 
:o A.U.B NIET DEZE ZENDER >:(ALLEMAAL TROEP VAN JAREN GELEDEN HEB JE AL GENOEG OP DE TV GEHAD SORRY HOOR >:(
 
Neee!!! Niet nog meer van hetzelfde! Ik stem tegen deze petitie! :) Géén Comedy Central Family. Stop die maar in die door de forumleden 'zo gewilde' pluspakketten. Lekker dokken dus! Voor 5 euro per maand extra ofzo.
 
Knap van jullie, met hoofdletters en schreeuwend aan toe: het doel van de poster was niet om negatieve reacties te verzamelen!

Ik denk zelf dat alles puur om kwestie van prijs/pakketverhouding draait bij UPC. (ja, een nieuwe term bij deze ingevoerd :d).

Ze kijken vast wel naar de hoeveelheid kijkers die een zender willen volgens hun onderzoeken maar alles draait om doorgiftevergoedingen.

En alhoewel op zich grappig, zou ik me kunnen voorstellen dat voor CCF niet al te veel mag worden neergelegd (lees: betaald).
 
Tsja, ik zou natuurlijk een petitie kunnen beginnen voor het behoud van Al Jazeera, maar het verleden heeft aangetoond dat UPC weinig onder de indruk is van dergelijke initiatieven. Ze gaan puur op hun eigen marktonderzoek af.

Wel hoop ik dat ze nog eens een extra pakket opzetten met internationale kwaliteitszenders die een klein, maar enthousiast kijkerspubliek trekken. Dat zou weleens heel wat meer aftrek kunnen vinden dan Music Zone, dat zich richt op jongeren, die dan eerst nog hun ouders ertoe moeten overhalen om die vijf euro per maand op te hoesten, als ze al op die zenders zitten te wachten.
 
Het lange zeuren heeft toch echt gewerkt vanaf 3 mei op kanaal 28 bij UPC. :D
 
Terug
Bovenaan