• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Persoonlijke abonneescan...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter whmeeske
  • Startdatum Startdatum
W

whmeeske

Gisteren ontving ik de 2e e-mail in verband met de zgn. 'persoonlijke abonneescan'.

Wij hebben nu een kortingspakket met daarin Internet Power (16Mb) i.c.m. Bellen Anytime.
Nu proberen ze ons over te halen om over te stappen naar een andere abonnement met 25Mb internet, onbeperkt bellen Europa incl. Turkije en Marokko en eventueel digitale TV met 50 zenders. En dat moet dan 4 - 5,70 euro meer gaan kosten dan ons huidige abonnement.

Wat een stelletje sukkels bij UPC! Denken ze nou echt dat ik meer ga betalen om onbeperkt te kunnen bellen naar het buitenland?!? Ik bel nooit over de grens en al helemaal niet naar Turkije of Marokko.

Ik wil best sneller internet (al is 16Mb meer dan zat) en digitale TV wil ik op termijn ook best wel. Maar van Bellen Anytime blijven ze af! Ik ga echt geen abonnement afsluiten waarbij ik meer ga betalen voor zaken die ik toch nooit gebruik!

Alleen...hoe krijg ik dat die simpele zielen bij UPC aan het verstand gepeuterd?????
 
Re: Persoonlijke abonneescan ... stelletje sukkels

wat heeft dit nu weer met discriminatie te maken.

Je gaat meer betalen voor sneller internet dtv en onbeperkt bellen + europa.
Ik snap niet wat upc nu weer mis doet :)

Bij sommige is het ook nooit goed :)
 
Re: Persoonlijke abonneescan ... stelletje sukkels

Er is hier gisteren ook een topic over gemaakt.
Jesperz-UPC heeft toen gereageerd dat er een fout is gemaakt en dat iedereen die hem heeft ontvangen een nieuwe krijgt !
 
Re: Persoonlijke abonneescan ... stelletje sukkels

whmeeske zei:
Ik ga echt geen abonnement afsluiten waarbij ik meer ga betalen voor zaken die ik toch nooit gebruik!

Alleen...hoe krijg ik dat die simpele zielen bij UPC aan het verstand gepeuterd????
Dan maak je gewoon geen gebruik van dit nieuwe pakket en blijf je gewoon bij de oude.

Daarvoor hoef je UPC helemaal niets duidelijk te maken.
 
Waar ik gewoon bang voor ben is dat UPC ons koste wat kost op een ander abonnement willen hebben, omdat de huidige abonnementsvorm niet meer bestaat en hun waarschijnlijk geld kost.

Ik wil best overstappen, maar dan wel naar een gelijkwaardig abonnement voor dezelfde prijs, anders begin ik er echt niet aan.
 
Ik heb ook nog gewoon Power 16MB,en AT/FT telefoon.
Ik heb er dan alleen digitale TV bij.Maar nergens last van hoor,en ik vind die 16MB ook genoeg,dus stap niet over. ;)
 
ribie zei:
Ik heb ook nog gewoon Power 16MB,en AT/FT telefoon.
Ik heb er dan alleen digitale TV bij.Maar nergens last van hoor,en ik vind die 16MB ook genoeg,dus stap niet over. ;)

Dan betaal je dus relatief te veel, gefeliciteerd!
 
EN nU 2011 ga je over naar 25 en het duure telefoon abo en kost je maarrr ;) 2,24
Toch
 
Terug
Bovenaan