Y
Ywa
Hallo allen!
Bij een familielid hebben ze Horizon aangesloten op een ietwat oude LG LCD TV. Dit is een lange tijd goed gegaan, maar een jaar geleden begonnen zich een raar probleem voor te doen. Een week lang kwam er WEL beeld op de LG TV, maar alleen de Horizon user interface (UI) en niet het beeld van de daadwerkelijke zender/on-demand film. Dat blijft zwart. Er is wel audio. Tevens is de foutcode 2040 zichtbaar.
Zodra, na lang aandringen bij destijds UPC, de monteur kwam was het probleem al spontaan verholpen. Hij heeft wel de standaard dingen gecontroleerd en ook de bekabeling gecontroleerd. Maar helaas is het daarna weer meerdere keren fout gegaan, waaronder ook nu.
Is dit misschien een DHCP probleem, gezien het een oudere TV betreft? Maar ik dacht dat de user interface dan ook niet zichtbaar is. Of is het misschien een ander probleem?
Alvast bedankt!
Bij een familielid hebben ze Horizon aangesloten op een ietwat oude LG LCD TV. Dit is een lange tijd goed gegaan, maar een jaar geleden begonnen zich een raar probleem voor te doen. Een week lang kwam er WEL beeld op de LG TV, maar alleen de Horizon user interface (UI) en niet het beeld van de daadwerkelijke zender/on-demand film. Dat blijft zwart. Er is wel audio. Tevens is de foutcode 2040 zichtbaar.
Zodra, na lang aandringen bij destijds UPC, de monteur kwam was het probleem al spontaan verholpen. Hij heeft wel de standaard dingen gecontroleerd en ook de bekabeling gecontroleerd. Maar helaas is het daarna weer meerdere keren fout gegaan, waaronder ook nu.
Is dit misschien een DHCP probleem, gezien het een oudere TV betreft? Maar ik dacht dat de user interface dan ook niet zichtbaar is. Of is het misschien een ander probleem?
Alvast bedankt!