M
mevrouwtje
Hallo ik keek voor de grap in de verborge menu 1789 om de waardes te zien. quility was op een paar freqeuntie's 80, 60, 40 soms deed tie het gewoon niet en stopte of bleef vastzitte. maar hij gaf ook OK aan voor het ondemand signaal maar wat ik niet snap is waarom heb ik geen last van blokjes, en waarom doet on-demand het gewoon geen gestoter in digi radio. echt raar monteur kon ook er niet voor zorgen dat de signaalsterkte niet continu goed was want sterkte beweegt telkens 45,50,normaal toch raar dat alles het gewoon doet ! iemand zelfde probleem :laugh:?