• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Per 1 juni weer 2 kanalen uit Royaalpakket naar betaalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit was al even bekend hoor!

Maar uit mijn weten ging dit gebeuren op 3 mei :D

Maar alle abbonees kunnen dan van 3 mei tot 1 juni gratis kennis maken!
 
waterstof zei:
Eerder maakte wij het al mee met het extra muziekpakket, nu met kidszone. Er verdwijnen wederom 2 kanalen die wij altijd hebben kunnen kijken naar een betaalpakket.

Het gaat om Nick Hits en Z@ppelin.

Okay, ik kijk niet naar deze zenders, maar vind het weer een zeer vreemde move!

Zie: https://www.upc.nl/televisie/digitale-tv/update/

https://ziggoforum.nl/topics/35283/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
davy16 zei:
Maar alle abbonees kunnen dan van 3 mei tot 1 juni gratis kennis maken!

Gratis kennismaken met iets waar je gewoon voor betaald en vanaf 1 juni extra voor mag betalen, vreemde bedrijfsvoering bij UPC!
 
onzin waterstof
voor baby tv betaalde je al 5 euro
en nu krijg je daar 5 kanalen bij
zappelin en nickelodeon hits komen ook in dat pakket
en in het royal pakket komt comedy central family er voor terug
 
Zodra ik weg kan bij UPC dan doe ik dat. Ze denken ook alleen maar aan omzet.
 
Admin, kan deze post helemaal verwijderd worden? Dit roept alleen maar vragen op en nu lijkt het alsof er per 1 juni opnieuw iets wijzigt.
 
henkjan99 zei:
Admin, kan deze post helemaal verwijderd worden? Dit roept alleen maar vragen op en nu lijkt het alsof er per 1 juni opnieuw iets wijzigt.
Mee eens Henkjan99!
Dit antwoord is elders al te vinden
 
van mij mag ie ook weg hoor
eerst is goed lezen overal voor je iets neerzet
overal staat van 3 mei begrijp niet hoe deze poster aan 1 juni komt
gauw slot op dit topic
 
@rogier37:
-Zeker geen onzin. Ook al krijgen wij er wat voor terug het feit blijft dat er inmiddels al vier zenders uit het Royaalpakket verdwenen zijn om er vervolgens extra aan te verdienen.

-Ik heb bewust voor 1 juni gekozen omdat wij er op 3 mei niks van merken, omdat het tijdelijk gratis wordt.

-Wat over het hoofd zien gaat nogal makkelijk in de ellenlange threads zoals ze momenteel aan het ontstaan zijn waar dan alles maar ineens in gepost moet worden.

@henkjan99: Samenvoegen lijkt mij een beter idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan