W
Woolf
Ik heb een vraag waarop ik geen antwoord vind in de manual, ook de winkel weet geen antwoord, JVC kan ik niet bereiken.
De TV doet het verder prima, maar ik probeer een PC aan te sluiten (met DVI) op de HDMI ingang (EXT-3). Dit moet kunnen volgens de manual. Ik kriig vreemd genoeg geen beeld op de normale resolutie van het scherm, 1366x768. Ik krijg wel beeld op 800x600, maar dit is te klein, en 1024x720, dit wordt te ver opgerekt door de TV, het is net te groot. Welke resolutie moet ik gebruiken om het optimaal te krijgen?
De TV doet het verder prima, maar ik probeer een PC aan te sluiten (met DVI) op de HDMI ingang (EXT-3). Dit moet kunnen volgens de manual. Ik kriig vreemd genoeg geen beeld op de normale resolutie van het scherm, 1366x768. Ik krijg wel beeld op 800x600, maar dit is te klein, en 1024x720, dit wordt te ver opgerekt door de TV, het is net te groot. Welke resolutie moet ik gebruiken om het optimaal te krijgen?