- Berichten
- 702
Hoi allemaal,
Ik heb nu 200Mb down, voorheen 150Mb.
Sinds enkele weken haal ik deze snelheden niet meer op de PC, kom niet meer boven de
120Mb uit(Mijn oude abbo!) Dacht in eerste instantie dat het aan UPC lag (verkeerde file in modem?) maar
dat klopt dus niet. Met een aangesloten laptop haal ik wel de snelheden, nu dus 200Mb, met
de PC kom ik niet boven de 120........
Heb een gigabit kaart in de pc dus dat mag het probleem niet zijn,bekabeling is ook oke
omdat ik met de laptop wel de snelheid haal. Het zit 'm dus puur in de PC.
Windhoos Firewall, defender en virusscanner uitschakelen is het ook niet.
Wat ik wel een keer gedaan heb is systeemherstel via DOS prompt omdat mijn systeem nergens meer op reageerde.
Heeft dat invloed op mijn internetsnelheid via de PC?
Ik zie vast iets over het hoofd....is een clean install misschien beter?
Suggesties zijn welkom!!!
Ik heb nu 200Mb down, voorheen 150Mb.
Sinds enkele weken haal ik deze snelheden niet meer op de PC, kom niet meer boven de
120Mb uit(Mijn oude abbo!) Dacht in eerste instantie dat het aan UPC lag (verkeerde file in modem?) maar
dat klopt dus niet. Met een aangesloten laptop haal ik wel de snelheden, nu dus 200Mb, met
de PC kom ik niet boven de 120........
Heb een gigabit kaart in de pc dus dat mag het probleem niet zijn,bekabeling is ook oke
omdat ik met de laptop wel de snelheid haal. Het zit 'm dus puur in de PC.
Windhoos Firewall, defender en virusscanner uitschakelen is het ook niet.
Wat ik wel een keer gedaan heb is systeemherstel via DOS prompt omdat mijn systeem nergens meer op reageerde.
Heeft dat invloed op mijn internetsnelheid via de PC?
Ik zie vast iets over het hoofd....is een clean install misschien beter?
Suggesties zijn welkom!!!
