- Berichten
- 509
Hoi,
De PC van mijn schoonmoeder geeft geen beeld meer. Dat wil zeggen, wanneer je hem aanzet komt er op het beeldscherm "No Signal" te staan.
Nu heb ik er niet zo heel veel verstand van maar ik heb het volgende al geprobeerd.
Andere monitor
Andere VGA kabel
Andere losse video kaart
Andere HD.
Dit alles heeft nog niet mogen baten.
Ik heb ook alle overige hardware één voor één losgekoppeld en het geheugen eruit en erin en in andere slots gedaan en telkens geprobeerd op te starten. Helaas zonder succes.
Het moederbord is een MSI n1996 k9agm3 met een onboard videokaart. Processor weet ik zo niet.
Iemand suggesties waar ik het nog in zou moeten zoeken?
Thanks!
De PC van mijn schoonmoeder geeft geen beeld meer. Dat wil zeggen, wanneer je hem aanzet komt er op het beeldscherm "No Signal" te staan.
Nu heb ik er niet zo heel veel verstand van maar ik heb het volgende al geprobeerd.
Andere monitor
Andere VGA kabel
Andere losse video kaart
Andere HD.
Dit alles heeft nog niet mogen baten.
Ik heb ook alle overige hardware één voor één losgekoppeld en het geheugen eruit en erin en in andere slots gedaan en telkens geprobeerd op te starten. Helaas zonder succes.
Het moederbord is een MSI n1996 k9agm3 met een onboard videokaart. Processor weet ik zo niet.
Iemand suggesties waar ik het nog in zou moeten zoeken?
Thanks!

