• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

paswoord kwijt van outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

erwin26

Hoi,

Ik heb per ongeluk mijn paswoord van outlook express veranderd en deze paswoord werkt niet of ben ik vergeten. Het oude paswoord ben ik ook kwijt. Nu heb ik een nieuwe paswoord aangevraagd aan Ziggo, maar die sturen mijn paswoord naar mijn e-mail. Maar ik kan niet meer op mijn e-mail.. Hoe zou ik toch wel e-mails kunnen ontvangen of een nieuwe wachtwoord aan maken? Of zou het helpen als ik een nieuw account aanmaak?
 
In "mijn ziggo" op de Ziggo website kun je het wachtwoord van je email accounts zelf aanpassen. Als je daar kunt inloggen kun je door op de knop 'beheren' te klikken van de betreffende email account het wachtwoord aanpassen.
Daarna kun je met dat nieuwe wachtwoord via webmail of via outlook-express weer inloggen.

Zie deze link voor de juiste pagina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan