• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Passwoorden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hreijerse
  • Startdatum Startdatum
H

hreijerse

Je kunt bij UPC geen passwoorden wijzigen bij de router van Cisco TWG870u.
Doe je dat wel dan start de router opnieuw en reset het hele spul terug naar admin.
Wat moet ik hier nou mee.

Je kunt vervolgens geen passwoorden wijzigen bij je email.
Je kunt via accountbeheer doen wat je wil, er gebeurd helemaal niks.
Je krijgt alleen maar errors.
En stuur je emails naar UPC dan krijg je GEEN antwoord.
Maar je mag wel de zakken vullen via hun 0900-nummer.
Ik heb het weer helemaal gehad met deze provider.
 
hreijerse zei:
Je kunt bij UPC geen passwoorden wijzigen bij de router van Cisco TWG870u.
Doe je dat wel dan start de router opnieuw en reset het hele spul terug naar admin.
Wat moet ik hier nou mee.

Vreemd, want toen ik de Thomson TWG870u (het is een Thomson, geen Cisco) nog had, kon dit wel.
Ik vermoed dat dit aan jouw exemplaar zelf ligt.
 
Je kunt de modem eens een seconde of 30 van de stroom halen, en kijken of dat iets oplost.
Anders mbv het resetknopje aan de achterkant de modem resetten naar de fabrieksinstellingen (± 30 sec indrukken). Het kan daarna wel even duren voor de modem weer online is en je moet alle instellingen die je er ooit in hebt gezet weer opnieuw in zetten.

Bij email kun je altijd je wachtwoord veranderen.
Er zijn echter de laatste tijd (weer) wat problemen met email. Dus is dat misschien de oorzaak dat het nu niet lukt.
 
Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee.
Maar ik heb ook zeer zelden tot nooit problemen met email ontvangen / verzenden.
Nu maar snel op hout afkloppen. :)
 
Johnny54 zei:
Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee.

Het is bijna niet te doen om een adres aan te maken òf iets te wijzigen.
Time-outs. Zelfs in 'Veilige modus met netwerk'. Weet echt niet wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Johnny54 zei:
Maar ik heb ook zeer zelden tot nooit problemen met email ontvangen / verzenden.

Alleen gisteren even, maar over het algemeen geen problemen met verzenden/ontvangen.
Maar goed, zal niet verder off-topic gaan.
 
Terug
Bovenaan