• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

PASOP WEER NEP MAILS UPC

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Bericht aan alle chello.nl webmail gebruiker

Geachte chello.nl account gebruiker,

Er zal een upgrade in ons systeem van 14.09 2010.Due aan de anonieme registratie van chello.nl rekeningen en het aantal slapende rekeningen worden, zullen we deze upgrade worden uitgevoerd om de exacte
aantal abonnees hebben we op dit moment.

U bent geïnstrueerd om in te loggen op uw e-mailaccount chello.nl om te controleren of uw account is nog steeds geldig en stuurt direct de volgende opties:

Login Naam :................................( Verplicht)
Wachtwoord :...................................( Verplicht)
Geboortedatum :..............................( optioneel)
Staat :........................................( optioneel)

Voordat u uw account gegevens naar ons, bent u te adviseren Log in op deze link hieronder: https://www.webmail.chello.nl/

Merk op dat als je rekening moet aanmelden, stuur ons dan de details anders of het betekent dat het is geschrapt. Sorry voor de inconvinence dit kan ertoe leiden dat u zijn we alleen proberen ervoor te zorgen dat je niet verliest in de informatie
uw rekeningen.

Het enige wat u hoeft te doen is Klik op Reageer en aanbod van de bovenstaande informatie, uw account zal niet onderbroken worden en zal verder als normaal.

Bedankt voor uw aandacht op dit verzoek. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. Waarschuwing! Account gebruikers die weigeren om hun account bij te werken na 5 dagen na ontvangst van deze waarschuwing, zal de gebruiker verliest zijn / haar account permanent.

© 2010 chello.nl E-Mail-Konto (https://www.webmail.chello.nl/)
Webmail Help Desk.
Een © Copyright 1986-2010 chello.nl Webmail Maintenance Team.


REAGEER NIET OP DEZE MAILS EEN BEDRIJF EN OF UPC/CHELLO ZAL NOOIT VIA MAIL NAAR USERNAME WACHTWORD VRAGEN
 
Gheghe...die Google vertaalfunctie is nog niet helemaal jofel.

Bij de weg, bedankt voor de tip hoor ;)
 
Zullen er nou echt nog mensen zijn die hier in trappen? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Je moet dan wel heel dom zijn denk ik zomaar..
 
BrammeS zei:
Zullen er nou echt nog mensen zijn die hier in trappen? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Je moet dan wel heel dom zijn denk ik zomaar..

Het gebeurt toch echt! En heel erg dom hoeft niet hoor. Een beetje dom is voldoende. En lezen helpt ook. Die mensen lezen alleen UPC .... Mail weg in 5 dagen Hé een link Hij werkt Zal het toch wel UPC zijn en typen vervolgens vrolijk de gevraagde gegevens.

Als het trouwens niet zou werken waren ze allang overgestapt naar echt Nederlands. Maar zolang het zo lukt doen ze die moeite niet
 
De vertaling liep niet echt helemaal netjes bij dat bericht

Handig zo vertaal functie van google maar voor een heel verhaal is het niet handig
 
Terug
Bovenaan