Pas op nieuwe chello abonnees

G

gmaster

Toen ik in vorig jaar telefonisch chello aanvroeg, werdt mij de eerste 2 maanden gratis, en geen installatiekosten beloofd. een aantal maanden later, kreeg ik de rekening thuis. NOU MOOI GEEN 2 MAANDEN GRATIS, EN DIE KORTING?? OOK NIET !!!!!! ik boos bellen, schrijven, alles.
wat doen die VIEZE VUILE ********* van chello: ze sluiten me af, (zonder eerst ff een keer te reageren op mijn brief).
MENSEN ALS ZE JE IETS BELOVEN, ZEG DAT JE HET ZWART OP WIT WILT. EN VRAAG DE NAAM VAN DE MEDEWERKER DIE JE GEHOLPEN HEbt. en zijn personeelsnummer.
CHELLO IS FUCKEDUP 4EVER !!!!!!!!

---
moderator : even wat taalgebruik aangepast :)
 

René

Moderator
Berichten
9.343
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kan me voorstellen dat je dan kwaad bent.
Maar ik neem aan dat je het contract dat je hebt ondertekend nog wel hebt? Daar staat dan toch in onder welke voorwaarden je chello hebt genomen? (dus inclusief aktie)
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
@Potentiële (UPC-)abonnees: lees het contract en de Algemene Voorwaarden door voordat jet het contract ondertekent, want daarmee ga je akkoord met de voorwaarden!

@gmaster: das dan je eigen schuld (vind ik). Jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden op het contract.
 
R

Rene1

Wat een gelul Sylvester.
Natuurlijk moet je altijd eerst lezen voordat je iets ondertekend maar UPC moet ook gewoon zijn werk eens naar behoren uitvoeren.
Niet zonder enige reactie een nieuwe abonnee plotseling afsluiten en daarna niet thuis geven.
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
*Rene*, gmaster's verhaal is subjectief, niet objectief! Jij weet niet precies wat hij allemaal heeft gedaan enzo.
Ja sorry hoor, noem mij maar mierenneuker, maar dat neemt niet weg dat hij dit ook aan zichzelf heeft de danken!
 
R

Rene1

sylvester zei:
*Rene*, gmaster's verhaal is subjectief, niet objectief! Jij weet niet precies wat hij allemaal heeft gedaan enzo.
Ja sorry hoor, noem mij maar mierenneuker, maar dat neemt niet weg dat hij dit ook aan zichzelf heeft de danken!

Sylvester, dat geldt ook voor jou, ook jij weet niet wat hij wel en niet gedaan heeft!
Wie weet stond het wel in het contract en heeft UPC het (zoals helaas te vaak gebeurt) weer eens vern**kt.
Maar ja, jij bent positief en ik ben negatief over UPC.
Ik denk niet dat we het wat dat betreft ooit eens zullen worden. :P

P.s. mierenneuker? Ik zou niet durven. :-X ::)

P.s.2 gmaster:
1) Heb je het contract gelezen voordat je het hebt ondertekend?
2) Staat er iets over die aanbieding in?
 
Topicstarter
Topicstarter
G

gmaster

hou je smoel sylvester. het zit als volgt:
Toen ik een paar weken na mijn telefoontje het contract kreeg, heb ik onmiddelijk upc gebeld. en die stomme doos van een medewerkster zei: je hebt een mondelinge overeenkomst met die medewerker van upc die uw destijds heeft geholpen. ik d8 dat het dus dan wel goed zou zitten.
toen kreeg ik steeds rekeningen thuis, waarin de eertse maanden en install. kosten zaten. ik heb niet betaald, en een brief gestuurd. ze hebben nog niet (ondertussen al bijna een half jaar geleden) gereageerd. en laatst hadden ze me om die reden afgesloten, en moest ik wel betalen.
is dit wel subjectief genoeg? stoer hoor, heb je voor het eerst een les nederlands op het mbo gehad ofzo. pannekoek
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
hou je smoel sylvester
Ik ben, en blijf een homo sapiens, en een homo sapiens heeft geen smoel, maar een mond!
nerd.gif


stoer hoor, heb je voor het eerst een les nederlands op het mbo gehad ofzo. pannekoek
Goh, was dat maar zo...
nosmile.gif

Nederlands op het gymnasium (klas 4) is niet zo leuk hoor!
nosmile.gif
En WTF heeft dit met het vak Nederlands te maken?
nosmile.gif


Sylvester, dat geldt ook voor jou, ook jij weet niet wat hij wel en niet gedaan heeft!
Jaja, maar dus ook voor jou!
nerd.gif

Oef.. gevaarlijke uitspraak Sylvester
I know, maar daar kwam ik iets te laat achter.
shutup.gif


Wie weet stond het wel in het contract en heeft UPC het (zoals helaas te vaak gebeurt) weer eens vern**kt.
Blijkbaar niet, want hij zegt dat toekomstige abonnees alles zwart op wit moeten hebben!
nerd.gif


Maar ja, jij bent positief en ik ben negatief over UPC.
True.
puh2.gif
 
L

Laurens

Sylvester je zit te blaten over de Algemene Voorwaarden. Je dacht toch zeker niet dat bij elke nieuwe actie upc alle contracten met bijbehorende algemene voorwaarden opnieuw gaat aanpassen en uitprinten? Krijg jij elke keer als er een nieuwe kortingsactie is een brief/mail van upc dat de AV zijn veranderd? Algemene voorwaarden zijn laatst inderdaad gewijzigd, maar dat ging o.a. over de prijs, en dat is dus iets heel anders dan zo'n kortinsactie. Als je iemand van upc aan de tel. hebt en die zegt dat je korting krijgt dan geldt dat als mondelinge overeenkomst en dan heb je recht op die korting. Als upc op hun website die korting beloven dan ga je als consument onder DIE voorwaarden akkoord met de koopovereenkomst.
 
Bovenaan