[email protected]
Forum Gebruiker
- Berichten
- 21
Hoi,
M'n 1e bericht hier op het forum.
Was deze week bij m'n schoonouders -hebben Chello Starter- en die klaagden over het feit dat ze klaarblijkelijk al enige weken geen email hadden ontvangen. Na wat testjes bleek dat ze noch mail konden versturen noch mail konden ontvangen. Had ze aangeraden om de helpdesk te bellen en dat hebben ze dan ook gedaan. Ik was dan ook verbaasd over het feit dat degene die ze aan de lijn had, 'slechts' vroeg of ze wilden controleren of er een IP adres was toegekend en indien JA dan zou alles wel weer werken...........duuuuuhhhhhh
Ik heb teruggebeld en kreeg een zeer behulpzame medewerker aan de lijn. Situatie nog even uitgelegd en die kwam erachter dat er ineens geen 'alias' meer gekoppeld was aan het originele emailadres. Dit adres (dus het alias) gebruikten ze echter al meer dan een jaar) en nu was het 'ineens' verdwenen. :'(
Bleek dat ze bij Chello een één of andere service update hebben uitgevoerd dat alle 'aliassen waarin vreemde tekens staan' gewoonweg niet meer accepteerd. Ik vroeg daarop waarom gebruikers hierop niet zijn geattendeerd, dan wel hierover niet zijn ingelicht. Tsja dat wist degene ook niet maar zag wel in dat de fout dus duidelijk bij hun lag. Hij verontschuldigde zich voor hetgeen gebeurd was, maar dat hij het niet meer kon terugdraaien. Enige oplossing was nu om dan maar een aliasadres aan te maken zonder '-'. Punten (.) en underscores (_) zijn nog wel toegestaan.
Na het aanmaken van een nieuwe alias werkte alles weer correct.
Tot zover dit verhaal.................
M'n 1e bericht hier op het forum.

Was deze week bij m'n schoonouders -hebben Chello Starter- en die klaagden over het feit dat ze klaarblijkelijk al enige weken geen email hadden ontvangen. Na wat testjes bleek dat ze noch mail konden versturen noch mail konden ontvangen. Had ze aangeraden om de helpdesk te bellen en dat hebben ze dan ook gedaan. Ik was dan ook verbaasd over het feit dat degene die ze aan de lijn had, 'slechts' vroeg of ze wilden controleren of er een IP adres was toegekend en indien JA dan zou alles wel weer werken...........duuuuuhhhhhh

Ik heb teruggebeld en kreeg een zeer behulpzame medewerker aan de lijn. Situatie nog even uitgelegd en die kwam erachter dat er ineens geen 'alias' meer gekoppeld was aan het originele emailadres. Dit adres (dus het alias) gebruikten ze echter al meer dan een jaar) en nu was het 'ineens' verdwenen. :'(
Bleek dat ze bij Chello een één of andere service update hebben uitgevoerd dat alle 'aliassen waarin vreemde tekens staan' gewoonweg niet meer accepteerd. Ik vroeg daarop waarom gebruikers hierop niet zijn geattendeerd, dan wel hierover niet zijn ingelicht. Tsja dat wist degene ook niet maar zag wel in dat de fout dus duidelijk bij hun lag. Hij verontschuldigde zich voor hetgeen gebeurd was, maar dat hij het niet meer kon terugdraaien. Enige oplossing was nu om dan maar een aliasadres aan te maken zonder '-'. Punten (.) en underscores (_) zijn nog wel toegestaan.
Na het aanmaken van een nieuwe alias werkte alles weer correct.

Tot zover dit verhaal.................