D
Deec
Hallo mensen
Ik zit met een probleem: ik woon via een antikraakstichting. Ik woon dus in een pand dat op korte termijn wordt gesloopt. 2 weken geleden kreeg ik een brief van die stichting met de mededeling dat ik er voor 10 december uit moet (in contract staat opzegtermijn van 2 weken).
Nu heb ik gelukkig op tijd een andere kamer gevonden bij familie. Ik ga daar dan nu ook wonen voor een lange tijd (2jr ongeveer). Het enige probleem is dat zij al aansluiting hebben (televisie en upc) en ik dus mijn abbonement op wil zeggen. Maar die loopt door tot eind juli 2008..
Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken
Bedankt alvast!
Denise
Ik zit met een probleem: ik woon via een antikraakstichting. Ik woon dus in een pand dat op korte termijn wordt gesloopt. 2 weken geleden kreeg ik een brief van die stichting met de mededeling dat ik er voor 10 december uit moet (in contract staat opzegtermijn van 2 weken).
Nu heb ik gelukkig op tijd een andere kamer gevonden bij familie. Ik ga daar dan nu ook wonen voor een lange tijd (2jr ongeveer). Het enige probleem is dat zij al aansluiting hebben (televisie en upc) en ik dus mijn abbonement op wil zeggen. Maar die loopt door tot eind juli 2008..
Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken

Bedankt alvast!
Denise