• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pand wordt gesloopt, upc?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deec
  • Startdatum Startdatum
D

Deec

Hallo mensen

Ik zit met een probleem: ik woon via een antikraakstichting. Ik woon dus in een pand dat op korte termijn wordt gesloopt. 2 weken geleden kreeg ik een brief van die stichting met de mededeling dat ik er voor 10 december uit moet (in contract staat opzegtermijn van 2 weken).

Nu heb ik gelukkig op tijd een andere kamer gevonden bij familie. Ik ga daar dan nu ook wonen voor een lange tijd (2jr ongeveer). Het enige probleem is dat zij al aansluiting hebben (televisie en upc) en ik dus mijn abbonement op wil zeggen. Maar die loopt door tot eind juli 2008..

Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken???

Bedankt alvast!

Denise
 
Klantenservice bellen en melden dan je noodgedwongen moet verhuizen en dat op je nieuwe adres al de producten aanwezig zijn. Uiteraard moet je hiervoor wel wat bewijzen kunnen leveren, bewijs dat je je op dat adres gaat inschrijven bijvoorbeeld. Het is dan mogelijk om het contract te verbreken.
 
Terug
Bovenaan