• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Panasonic Plasma icm CI+ module

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 330d
  • Startdatum Startdatum
3

330d

Ik ben van plan om binnenkort een Panasonic plasma aan te schaffen. Het wordt zeer waarschijnlijk de VT20 of als het meezit de nieuwere VT30.

Heeft iemand hier al een combi van CI+ module met een Panasonic plasma?
 
Als je de CI+ kaart wil gebruiken, raad ik je aan om voor de VT30 te gaan. De 2010 lijn is (volgens Panasonic zelf) niet compatibel en wordt ook niet compatibel gemaakt voor CI+. >:(
 
fixxion zei:
Als je de CI+ kaart wil gebruiken, raad ik je aan om voor de VT30 te gaan. De 2010 lijn is (volgens Panasonic zelf) niet compatibel en wordt ook niet compatibel gemaakt voor CI+. >:(
Waar heb je die info vandaan? De VT20 heeft wel degelijk CI+ en die staat hier op de lijst:
https://www.upc-cablecom.ch/en/b2c/tv/empfangsgeraete/digicard.htm
 
Die info heb ik van panasonic nederland zelf. :)
Ik heb ze een mail gestuurd met dezelfde vermelding over upc zwitserland.
Als antwoord kreeg ik dus te horen dat alleen de 2011 modellen gecertificeerd zijn en alles ervoor niet, ongeacht wat er op de zwitserse site stond. Ik vind het persoonlijk ook heel vreemd, maar zo staan (volgens panasonic nederland) nu eenmaal de zaken. :'(


(Niet compatibel is de verkeerde woordkeuze, ik bedoelde niet gecertificeerd.)
 
Idd vreemd. Maar het wordt vrijwel zeker de VT30 ;)
Had gehoopt dat iemand m al zal hebben die combi, althans ik wil geen gedoe hebben dat het supertraag zapt e.d. Dan liever een losse mediabox
 
Je mag hem 7 dagen op proef hebben om te kijken of het bevalt. Mocht het niks zijn kan je hem nog altijd terug sturen. ;D
 
Ik heb 't op een TX-P50G20E geprobeerd, maar hij vind geen zenders. Heb al van alles geprobeerd (reset, kabel rechtsreeks, etc). Normale digitaal met mediabox werkt wel gewoon. Helaas...
 
Scarp zei:
Ik heb 't op een TX-P50G20E geprobeerd, maar hij vind geen zenders. Heb al van alles geprobeerd (reset, kabel rechtsreeks, etc). Normale digitaal met mediabox werkt wel gewoon. Helaas...

Volgens de info bij de buren:

Panasonic TX-PxxG20E werkt na de volgende stappen:

- Stel de tv terug naar fabrieks instellingen.
- Kies dan als land Duitsland en taal Nederlands.
- Dan zet je de tv uit.
- Doe de CI+ module erin.
- Ga in het menu naar gemeenschappelijk gebruik.
- Hier zie je de CI+ module, stel hier nu de juiste frequentie en regio in.
- Ga naar het DVB afstem menu.
- Kies voor auto setup.
- Zet de scan methode op volledig.
- Druk dan op OK en hij gaat nogmaals alle kanalen zoeken.
- Na +/-15 minuten is het toestel voorzien van de digitale kanalen.

suc6
 
pa3eia zei:
Volgens de info bij de buren:

Panasonic TX-PxxG20E werkt na de volgende stappen:

- Stel de tv terug naar fabrieks instellingen.
- Kies dan als land Duitsland en taal Nederlands.
- Dan zet je de tv uit.
- Doe de CI+ module erin.
- Ga in het menu naar gemeenschappelijk gebruik.
- Hier zie je de CI+ module, stel hier nu de juiste frequentie en regio in.
- Ga naar het DVB afstem menu.
- Kies voor auto setup.
- Zet de scan methode op volledig.
- Druk dan op OK en hij gaat nogmaals alle kanalen zoeken.
- Na +/-15 minuten is het toestel voorzien van de digitale kanalen.

suc6
Dank je. Ik zal het vanavond nog eens proberen.
 
Nu werkt het wel. Je moet hem op duitsland zetten en search naar kanalen alles op auto zetten. Er komen dan wel veel kanalen (je krijgt ook interactieve en vod kanalen erbij), maar je kan een favorieten lijst maken en die ook sorteren :)
 
Terug
Bovenaan