S
Schrijver
Ik heb de rode knop succesvol geactiveerd en kan de VOD applicatie starten.
Vervolgens krijg ik het eerste welkomstscherm van de Ziggo vod-app in beeld en zie de knop [Volgende]. Echter kan ik niet naar deze knop navigeren of selecteren met de ok toets om naar het volgende scherm in de VOD applicatie te gaan. Er reageert ook geen enkele toets om de vod-app weer af te sluiten.
De panasonic knoppen zijn dus nog niet goed afgesteld.
TV: Panasonic P50GT60
Cam: Smit 1.3 (Incl. laatste software update)
Netwerk: 9003
Vervolgens krijg ik het eerste welkomstscherm van de Ziggo vod-app in beeld en zie de knop [Volgende]. Echter kan ik niet naar deze knop navigeren of selecteren met de ok toets om naar het volgende scherm in de VOD applicatie te gaan. Er reageert ook geen enkele toets om de vod-app weer af te sluiten.
De panasonic knoppen zijn dus nog niet goed afgesteld.
TV: Panasonic P50GT60
Cam: Smit 1.3 (Incl. laatste software update)
Netwerk: 9003
Laatst bewerkt door een moderator: