• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Panasonic GT60 icm Quatis CI+ 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sureshpa

Heb sinds 2 weken een Panasonic GT60 en deze heeft de 1e week zonder problemen gefunctioneerd. Heb nu sinds de 2e week een Quantis CI+ 1.3 geïnstalleerd wat ook zonder problemen verliep.

Alleen heb ik nu het probleem dat de tv iedere keer uit zijn menu-funtie valt.

Als ik bijv. een beeldinstelling wil veranderen valt hij uit het menu en moet ik opnieuw menu selecteren waarna deze kort hierna weer uitvalt.

Een ander voorbeeld is; als ik bij "labels voor ingangen" de naam wil veranderen naar "computer", kan ik de 1e keer alleen "com" invullen waarna de tv weer uit het menu gaat en ik opnieuw menu moet selecteren en weer naar het submenu "labels voor ingangen" en dan "pu" invul en dan weer uit het menu valt, enz.

Heb verschillende dingen geprobeerd zoals; nieuwe batterijen in de afstandsbediening en tv naar de fabrieksinstellingen teruggezet, maar het probleem blijft zich voordoen.

Het enige dat lijkt te werken is de Quantis module uit de tv te halen.

Is dit een probleem dat zich vaker voor heeft gedaan? Is hier een oplossing voor die ik zelf kan hanteren?

Hopende dat iemand mij hiermee kan helpen.

Bij voorbaat dank
 
Ik heb dit probleem een paar maand geleden aangekaart bij Panasonic. Er is voor medio juni een software update aangekondigd die dit probleem moet oplossen.
Als je de rode knop uitzet doet dit probleem zich niet voor.
 
Panasonic contact

Aller eerste veel dank voor uw reactie,...

Aangezien ik zelf ook al 2 keer contact heb gehad via email met Panasonics klantenservice. Waarbij in de laatste mail stond dat ik maar een Smit module moest proberen om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Erg vreemd dat ze me niet konden wijzen op de informatie die u mij nu biedt.

Maar idd als de demand functie is uitgeschakeld is het probleem verdwenen en maar hopen dat die update snel komt.

Nogmaals dank,...
 
Ik heb dit probleem nog steeds !:( is hier al een oplossing voor ?
 
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Panasonic. Het probleem kan met een firmware update worden verholpen maar kan deze alleen ter plaatse worden geinstalleerd. Ik heb mijn gegevens doorgegeven voor het maken van een afspraak. Panasonic besteedt dit uit aan CE Repair.
 
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Panasonic. Het probleem kan met een firmware update worden verholpen maar kan deze alleen ter plaatse worden geinstalleerd. Ik heb mijn gegevens doorgegeven voor het maken van een afspraak. Panasonic besteedt dit uit aan CE Repair.
Welke firmware versie heeft je tv?
Indien je een Panasonic GT60 hebt is dit de laatste versie 3.877.

Het probleem wat je hier beschrijft zou met firmware versie 3.875 al opgelost moeten zijn (Update a network application).

Er was een probleem met de prioriteit van de vod dienst die kreeg voorrang ten opzichte van het menu in de tv.

Met versie 3.875 zou dat opgelost moeten zijn, bij jouw tv schijnbaar niet.
Als de CE monteur met de usb-stick een update heeft gedaan, wil je dan even laten weten welke firmware versie dat is?
 
Voor de goede orde, firmware versie 3.875 is voor een plasma tv model TX-P42GT60E.
En een aantal Led modellen.
 
De reparateur heeft met een usb stick de firmware bijgewerkt naar versie 3878. Deze versie komt niet online beschikbaar, reden onbekend. De problemen zijn nu verholpen.
 
De reparateur heeft met een usb stick de firmware bijgewerkt naar versie 3878. Deze versie komt niet online beschikbaar, reden onbekend. De problemen zijn nu verholpen.
Oke bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat je probleem nu opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan