• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

panasonic ci+

  • Onderwerp starter Onderwerp starter goggo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

goggo

Hallo forumleden

Ben nu al een poosje lid en heb nu een vraag:
Zelf bezit ik een panasonic plasma txp42s10. Mijn vraag is kan ik hiermee ook digitaal ontvangen middels een smit module?? Of moet er een alphacrypt in?
Zo ja welke instellingen dan te gebruiken??
Alvast dank voor het meedenken.

Vr gr Teun
 
Volgens mij geen van beide, volgens de gegevens die ik kan vinden op internet zit er een dvb-t tuner in,
wat betekent dat je er alleen digitenne mee kan kijken, helaas.....
Maar ik kan het mis hebben.
 
Even op Ziggo site kijken of die type tv wel gecertificeerd is door Ziggo. Als die in de lijst staat, moet het probleemloos werken.
 
Hallo forumleden

Ben nu al een poosje lid en heb nu een vraag:
Zelf bezit ik een panasonic plasma txp42s10. Mijn vraag is kan ik hiermee ook digitaal ontvangen middels een smit module?? Of moet er een alphacrypt in?
Zo ja welke instellingen dan te gebruiken??
Alvast dank voor het meedenken.

Vr gr Teun

Hoi Teun, je bent toch verkoper bij Expert? Deze tv nog nooit verkocht dan? Volgens o.a Kieskeurig zit er idd een DVB-T tuner in.
 
Volgens Milo zit er wel degelijk een DVB-C tuner in. Geen CI+, dus dat wordt dan vertrouwen op een Alphacrypt en hopen dat Ziggo niet op korte termijn gaat rotzooien aan de Irdeto-codering.
 
Volgens Milo zit er wel degelijk een DVB-C tuner in. Geen CI+, dus dat wordt dan vertrouwen op een Alphacrypt en hopen dat Ziggo niet op korte termijn gaat rotzooien aan de Irdeto-codering.

Kieskeurig.nl moet zijn reviews toch ook maar eens beter gaan verwerken in hun specificaties van de produkten.
 
Hoi Teun, je bent toch verkoper bij Expert? Deze tv nog nooit verkocht dan? Volgens o.a Kieskeurig zit er idd een DVB-T tuner in.


Ja ja wel verkoper en ik weet ook dat er geen ci+ in zit, maar je ziet steeds verschillende specs. Vandaar mijn vraag.

vr gr teun. (die toch nog wel even een alphacrypt gaat proberen.
 
hallo meedenkers

Vanavond effe getest met zenders zoeken en wat denk je. er zit wel een dvb-c tuner in. Je moet wel zweden kiezen . Hij herkent ziggo emmen, zoekt alles en geeft dan een gecodeerd signaal. Moet de alphacrypt module geupdate worden??

vr gr teun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan