G
goggo
Hallo forumleden
Ben nu al een poosje lid en heb nu een vraag:
Zelf bezit ik een panasonic plasma txp42s10. Mijn vraag is kan ik hiermee ook digitaal ontvangen middels een smit module?? Of moet er een alphacrypt in?
Zo ja welke instellingen dan te gebruiken??
Alvast dank voor het meedenken.
Vr gr Teun
Ben nu al een poosje lid en heb nu een vraag:
Zelf bezit ik een panasonic plasma txp42s10. Mijn vraag is kan ik hiermee ook digitaal ontvangen middels een smit module?? Of moet er een alphacrypt in?
Zo ja welke instellingen dan te gebruiken??
Alvast dank voor het meedenken.
Vr gr Teun