B
Beukers
Beste mensen,
Ik heb op mijn televisie op de slaapkamer de instelling op 4:3 staan (om geen uitgerekte hoofden te krijgen) en de televisie detecteerde altijd automatisch het Pal-plus signaal om 16
uitzendingen te detecteren. en vervolgens netjes 16
weer te geven
Nu werkt dat sinds kort niet meer. alle 16
uitzendingen zijn nu met zwarte balken rondom.
Zijn ze opgehouden het Pal-plus signaal mee te zenden? heeft UPC nieuwe tuners?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Of beter nog een oplossing.
en dan bedoel ik niet de tv op zoom of 16
zetten enzo
Ik wil 4:3 als 4:3 zien en 16
als 16
Ik heb op mijn televisie op de slaapkamer de instelling op 4:3 staan (om geen uitgerekte hoofden te krijgen) en de televisie detecteerde altijd automatisch het Pal-plus signaal om 16
Nu werkt dat sinds kort niet meer. alle 16
Zijn ze opgehouden het Pal-plus signaal mee te zenden? heeft UPC nieuwe tuners?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Of beter nog een oplossing.
en dan bedoel ik niet de tv op zoom of 16
Ik wil 4:3 als 4:3 zien en 16
