• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pakketwissel van 25mb naar 50mb

Berichten
22
Ik heb nu een pakket van 25mb internet met een ci+ module,maar zonder mediabox
Ik wil dit graag verhogen naar 50mb internet, wat krijg ik?
een 2 in 1 basispakket?
wat zit daarin/wat is mogelijk?
een nieuw modem? heb nu nog een Thomson TWG850
ik wil geen mediabox
ik wil mijn ci+ module namelijk behouden

kan dit?
erg duidelijk staat dit niet op de overstap pagina van mijn upc
 
Ja hoor, je kan de CI module gewoon houden hoor, je hoeft geen mediabox te nemen, ik denk wel dat je een nieuw modem krijgt, ik zou het wel via de telefoon bestellen voor de duidelijkheid.
 
Met de klantenservice gebeld en uit gelegd dat ik 50mb internet wou hebben zonder mediabox
en dat ik mijn ci+ kaart zou behouden.
medewerker snapte het,en probeerde nog een mediabox en telefonie aan te smeren.
afgesproken prijs 40 euro p/m voor een 2 in 1 pakket
Enkele dagen later een modem ontvangen.
Een gebruikte waarschijnlijk want het was niet gesealt power ledje brande niet en de f-connector zat los
verder lukt het nauwlijks om online te komen.
volgens de medewerker had ik al 15 hd zenders moeten krijgen.
Maar ook nu heb ik er nog steeds 3
ik kijk vanavond op "mijn upc"en zie dat ik 46 euro p/m ga betalen in plaats met de afgesproken 40 euro
voorheen betaalde ik ruim 49 euro
zit nu dus met een nauwlijks werkend internet en hetzelfde tv pakket
zeg maar een 0 in 1 pakket
Graag wil ik weer 3 euro extra betalen en weer terug naar mijn Thomson modem
Maar ik kan niets terug vinden over het terugsturen het TC modem.
erg jammer dit...
 
Bel je toch de helpdesk met de mededeling dat je dit modem niet accepteert? Of je stuurt webcare hier op het forum een bericht.
 
@jojo1,

Vervelend dat de pakketwijziging niet naar tevredenheid is verlopen. Indien ik je hiermee nog kan helpen zou ik graag middels een privébericht je postcode en huisnummer willen ontvangen.
 
Inmiddels is er een monteur langsgeweest heeft het modem omgeruild werkt nu naar behoren
ciplus kaart zit in het 2 in 1 pakket dus zou ik daar niets voor hoeven te betalen.
de beloofde 15 hd zenders werken nog steeds niet.
we wachten af... misschien dat het nog allemaal goedkomt
 
@Jojo1,

Stuur even een bericht naar Esther-UPC zij kan het zo voor je oplossen en aanpassen.

Zie ook haar eigen post :)
 
Terug
Bovenaan