W
willianv
Ik lees hier al enkele jaren mee, maar zal nu zelf ook iets posten.
Ik heb jarenlang Chello Classic gehad. Totdat ik in juli gebeld werd door een medewerker van UPC of ik niet wilde overstappen naar Chello power incl. onbeperkt bellen voor 29,95 blijvend per maand.
Omdat ik nogal wat wantrouwig was wilde ik eerst het een en ander nalezen. Een week later belt die beste man me terug en was de omzetting geregeld.
Totdat ik nu eens een keer goed m'n rekening controleer, de rekeningen van augustus, september en oktober was zo'n warboel dat ik er niets van begreep. Gebeld met de klantenservice en die zeggen doodleuk dat ik geen 29.95 per maand betaal, maar 15 euro meer omdat ik niet per automatische incasso betaal. Hierover is dus niets gezegd door die medewerker die me over heeft gezet. Hij kan het ook niet terugdraaien, maar wel vanaf nu in laten gaan.
Overigens heb ik altijd via incasso betaald, maar is dit door UPC ongevraagd omgezet naar acceptgiro een tijd geleden.
Vervolgens wil ik mijn abonnement opzeggen en dat kan niet want het is met een jaar verlengd met de overgang naar power. Ik zeg dat ik dat niet accepteer omdat dat contract gold voor de prijs van 29.95 per maand, en dus mijn inziens nu niet geldig is.
Uiteindelijk moet ik dus maar weer doen wat UPC wil, ondanks dat de medewerker toegeeft dat UPC een fout heeft gemaakt in deze.
Ik vind het echt belachelijk.
Willian
Ik heb jarenlang Chello Classic gehad. Totdat ik in juli gebeld werd door een medewerker van UPC of ik niet wilde overstappen naar Chello power incl. onbeperkt bellen voor 29,95 blijvend per maand.
Omdat ik nogal wat wantrouwig was wilde ik eerst het een en ander nalezen. Een week later belt die beste man me terug en was de omzetting geregeld.
Totdat ik nu eens een keer goed m'n rekening controleer, de rekeningen van augustus, september en oktober was zo'n warboel dat ik er niets van begreep. Gebeld met de klantenservice en die zeggen doodleuk dat ik geen 29.95 per maand betaal, maar 15 euro meer omdat ik niet per automatische incasso betaal. Hierover is dus niets gezegd door die medewerker die me over heeft gezet. Hij kan het ook niet terugdraaien, maar wel vanaf nu in laten gaan.
Overigens heb ik altijd via incasso betaald, maar is dit door UPC ongevraagd omgezet naar acceptgiro een tijd geleden.
Vervolgens wil ik mijn abonnement opzeggen en dat kan niet want het is met een jaar verlengd met de overgang naar power. Ik zeg dat ik dat niet accepteer omdat dat contract gold voor de prijs van 29.95 per maand, en dus mijn inziens nu niet geldig is.
Uiteindelijk moet ik dus maar weer doen wat UPC wil, ondanks dat de medewerker toegeeft dat UPC een fout heeft gemaakt in deze.
Ik vind het echt belachelijk.
Willian


?) waarna het nu allemaal klopt.