• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pakket op 1 datum besteld toch verschillende data?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo allemal op 08-072010 via telefoon een nieuw pakket besteld het duurde tot 2 weken daarna voordat alles werkte en actief was nou heb ik gister even met de hd gebeld omdat mijn rekening wat onoverzichtelijk was en ik kijk vanavond op mijnupc en rara heb ik ineens sinds 17-08 bellen onbeperkt+eu erbij gekregen terwijl dit niet veranderd was kijk maar
Afkoopvrijdata
Bellen Onbeperkt + Europa: 17-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
UPC Internet 60 Mbps: 08-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
Digitale TV - Royaal HDDVR: 16-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
hoe kan in g*dsnaam nou 3 verschillende data hebben en dat ook het bellen ineens sinds eeen paar dagen vernieuws is
ik raak helemaal in de war van UPC terwijl ik wel tevreden ben over de diensten die ik heb en die ook gewoon werken maar ik laat me geen geld afhandig maken wie heeft ook zoiets meegemaakt en kan vertellen hoe die dat opgelost heeft?
alvast bedankt een tevreden maar heel erg verwarde UPC klant :'( :'( :'(

PS:zie ook dit topic https://ziggoforum.nl/topics/36794/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afhankelijk van wanneer het spul geleverd/aangesloten is gaat het abonnement pas in.
 
ok mijn 60 mb had ik gelijk bleef gewoon mijn oude modem gebruiken
na 8 dagen nieuwe hd box binnen en na 10 dagen de hd zenders ook pas actief toen na 4 dagen het gratis film1 actief en bellen was niet veranderd maar zou err los bij komen
 
Je koopt een totaalpakket en verwacht een nette synergie van verschillende diensten. De realiteit is echter dat de boel als los zand aan elkaar hangt. Zelf maakte ik voor de drie diensten gebruik van drie verschillende providers en dan merk je dat de overstap niet zo vloeiend gaat als je wordt voorgespiegeld.

Ik had tot 1 juli verplichtingen aan Telfort (internet) en KPN (telefoon). Rekening houdend met een maand opzegtermijn, vroeg ik half mei een totaalpakket aan bij UPC, waarbij ik duidelijk aangaf m.i.v. 1 juli van hun diensten gebruik te willen gaan maken. Maar binnen een paar dagen werd het me al door de strot geduwd en begon de meter meteen te lopen, zodat ik anderhalve maand met dubbele kosten zat. De oplossing van UPC: Meteen weer opzeggen en het pakket terugsturen en anderhalve maand later opnieuw aanvragen. Ik kon de boel sowieso pas twee weken later in gebruik nemen, omdat ik voor m'n werk op zee zat. De UPC opzegservice werkte in mijn geval ook van geen kanten, daar moest ik dus echt zelf nog achteraan gaan. Alles werkt nu prima (even afkloppen!), dus dan ben je al gauw geneigd de opstart-ellende te vergeten, maar ik kan inmiddels al een aardig boekje schrijven over deze amateuristische en hoogst frustrerende manier van zaken doen.
 
Wat RonV zegt klopt. Eigenlijk is het maar een rommeltje. En je hebt wel of geen 3in1 pakket afhankelijk hoe het voor UPC (gunstig) uitkomt. Heb hier al eens een dikke discussie over gehad met een helpdeskmedewerker.
 
Terug
Bovenaan