I
ikkeenjij
hallo allemal op 08-072010 via telefoon een nieuw pakket besteld het duurde tot 2 weken daarna voordat alles werkte en actief was nou heb ik gister even met de hd gebeld omdat mijn rekening wat onoverzichtelijk was en ik kijk vanavond op mijnupc en rara heb ik ineens sinds 17-08 bellen onbeperkt+eu erbij gekregen terwijl dit niet veranderd was kijk maar
Afkoopvrijdata
Bellen Onbeperkt + Europa: 17-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
UPC Internet 60 Mbps: 08-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
Digitale TV - Royaal HDDVR: 16-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
hoe kan in g*dsnaam nou 3 verschillende data hebben en dat ook het bellen ineens sinds eeen paar dagen vernieuws is
ik raak helemaal in de war van UPC terwijl ik wel tevreden ben over de diensten die ik heb en die ook gewoon werken maar ik laat me geen geld afhandig maken wie heeft ook zoiets meegemaakt en kan vertellen hoe die dat opgelost heeft?
alvast bedankt een tevreden maar heel erg verwarde UPC klant :'( :'( :'(
PS:zie ook dit topic https://ziggoforum.nl/topics/36794/
Afkoopvrijdata
Bellen Onbeperkt + Europa: 17-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
UPC Internet 60 Mbps: 08-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
Digitale TV - Royaal HDDVR: 16-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
hoe kan in g*dsnaam nou 3 verschillende data hebben en dat ook het bellen ineens sinds eeen paar dagen vernieuws is
ik raak helemaal in de war van UPC terwijl ik wel tevreden ben over de diensten die ik heb en die ook gewoon werken maar ik laat me geen geld afhandig maken wie heeft ook zoiets meegemaakt en kan vertellen hoe die dat opgelost heeft?
alvast bedankt een tevreden maar heel erg verwarde UPC klant :'( :'( :'(
PS:zie ook dit topic https://ziggoforum.nl/topics/36794/
Laatst bewerkt door een moderator: