• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pakket naar HD uitbreiden.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter webmonster
  • Startdatum Startdatum
W

webmonster

Graag hulp ik heb dit pakket van UPC.
UPC Digitale Telefonie FreeTime
UPC Internet Power
Standaardpakket Radio en TV
Weigeren geblokkeerde nummers
Voicemail
Wekservice
Digitale TV - Starter


kosten 50 euro per maand.
Wat ben ik kwijt als ik HD erbij neem en moet ik dan ook nog borg betalen.
Iemand?
 
Kun je het best aan de verkoopafdeling UPC vragen( vrijblijvend) :)
 
Daar komt 9 euro per maand bij voor de HD box. Deze krijg je in bruikleen van UPC. Geen borg.

Ik heb een paar maanden terug deze overstap ook gemaakt.
 
Welke hd box krijg je en hoe bevalt hd? :)
 
Voor 9 euro krijg je de box zonder dvr. Zilverkleurige Philips.
beeld is bij mij prima Box ingesteld op 1080i
 
Ik kreeg de box met DVR voor 9 euro extra.
Auto is de beste instelling volgens mij.
 
webmonster zei:
Graag hulp ik heb dit pakket van UPC.
UPC Digitale Telefonie FreeTime
UPC Internet Power
Standaardpakket Radio en TV
Weigeren geblokkeerde nummers
Voicemail
Wekservice
Digitale TV - Starter


kosten 50 euro per maand.
Wat ben ik kwijt als ik HD erbij neem en moet ik dan ook nog borg betalen.
Iemand?


Je kunt je pakket beter laten omzetten naar: digitale televisie Royaal DVR, internet Fiber Power 30 (ongeveer 2 keer zo snel als internet power) en telefonie Onbeperkt & Europa, dan betaal je 48 euro exclusief kosten voor kabeltelevisie (+-16,70 euro). Het omzetten van digitale tv naar HD is 9 euro per maand extra dus 57 euro in totaal voor het totaalpakket.

Je betaalt eenmalig 45 euro borg voor de modem als je die nog niet in huis hebt, de mediabox is gratis in bruikleen.
 
Bedankt,maar dan ben ik stukken deurder uit :'( 73,70 euro) ipv (59,00 euro)

In mijn oude pakket zit de 16,79 bij in dus 50,00 inclusief 16,70.

Ik begrijp als ik hd erbij wil ben ik maar 9 euro meer kwijt en geen borg.
totaal 59 euro :D

of zit ik ernaast........
 
57euro klopt,maar wij hebben dit pakket en hebben al een brief gehad dat de hele mikmak duurder wordt.
Ongeveer 10-15euro erbij .Dit omdat we altijd al geprofiteerd hebben voor het goedkope tarief.
Dit vind ik zelf een rare reden.
 
Terug
Bovenaan