• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pakket klopt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter groninger
  • Startdatum Startdatum
G

groninger

na mijn shapoo verhaal dat ik snel gedowngrade ben heb ik toch nu weer problemen.
Ik ben op 27 december van extreme naar power met any time gegaan.
12 feb eerst factuur binnen blijk ik power + any time te hebben maar ook freetime en telefoonkosten.
naar veel gebel kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik toch moest betalen (freetime incl belkosten).
ik zeg dan zeg ik op want ik betaal voor iets wat ik niet heb.
wat blijkt als je dus niet automatishe incasso doet krijg je dus niet de pakket korting alleen hier wist ik dus niks van.
de dame van de opzeg lijn geeft mij voor deze slechte voorlichting een gratis maand chello.
Maar nu ik dus automatish incasso invullen krijg ik de code thuis en nu zie ik dat ik nog steeds standaard pakket televisie en power en freetime heb.
pffff wat moet ik nu doe ik zag al op mijn rekening 4 euro bellen naar 0900 nr je snapt al wie dat is.
kan iemand mij helpen hier mee want ik geef de moet op
 
Op "mijn UPC" staat altijd freetime, ook al heb je er anytime bij.
Ook staan er altijd alle telefoongesprekken gemeld.

Beide zijn op de factuur die je krijgt wel in orde.
Daar staat dan dat je anytime hebt en worden alleen de telefoonkosten in rekening gebracht die niet onder freetime/anytime vallen zoals 06, 0900 en buitenland gesprekken.

Lees ook maar eens: https://chelloo.nl/Ziggo/telefonie-algemeen/digitale-telefonie-anytime-en-mijn-upc-t19156.0.html;all=
 
dank je wel voor je uitleg ik hoop dat het ook zo is want ik heb genoeg gebeld nu naar upc.
laat ik dan nog maar een beetje geloop in de zaak houden en even de volgden factuur in de gaten houden.

thanx
 
Terug
Bovenaan