G
groninger
na mijn shapoo verhaal dat ik snel gedowngrade ben heb ik toch nu weer problemen.
Ik ben op 27 december van extreme naar power met any time gegaan.
12 feb eerst factuur binnen blijk ik power + any time te hebben maar ook freetime en telefoonkosten.
naar veel gebel kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik toch moest betalen (freetime incl belkosten).
ik zeg dan zeg ik op want ik betaal voor iets wat ik niet heb.
wat blijkt als je dus niet automatishe incasso doet krijg je dus niet de pakket korting alleen hier wist ik dus niks van.
de dame van de opzeg lijn geeft mij voor deze slechte voorlichting een gratis maand chello.
Maar nu ik dus automatish incasso invullen krijg ik de code thuis en nu zie ik dat ik nog steeds standaard pakket televisie en power en freetime heb.
pffff wat moet ik nu doe ik zag al op mijn rekening 4 euro bellen naar 0900 nr je snapt al wie dat is.
kan iemand mij helpen hier mee want ik geef de moet op
Ik ben op 27 december van extreme naar power met any time gegaan.
12 feb eerst factuur binnen blijk ik power + any time te hebben maar ook freetime en telefoonkosten.
naar veel gebel kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik toch moest betalen (freetime incl belkosten).
ik zeg dan zeg ik op want ik betaal voor iets wat ik niet heb.
wat blijkt als je dus niet automatishe incasso doet krijg je dus niet de pakket korting alleen hier wist ik dus niks van.
de dame van de opzeg lijn geeft mij voor deze slechte voorlichting een gratis maand chello.
Maar nu ik dus automatish incasso invullen krijg ik de code thuis en nu zie ik dat ik nog steeds standaard pakket televisie en power en freetime heb.
pffff wat moet ik nu doe ik zag al op mijn rekening 4 euro bellen naar 0900 nr je snapt al wie dat is.
kan iemand mij helpen hier mee want ik geef de moet op