W
WhiteLightning
Kan iemand vertellen of onderstaand idd waar kan zijn. dat ineens mn kabels kapot zijn ? of is dit meer een standaard antwoord ?
Geachte heer,
Na controle van uw signaal hebben wij geconstateerd dat de verbinding gewoon werkend zou moeten zijn.
De storing kan veroorzaakt worden door kapotte aparatuur. Dit kan liggen aan uw netwerkbekabeling, uw netwerkkaart of aan de coax kabel waarmee het chello modem verbonden is.
Wij verzoeken u deze te vervangen.
Mocht dat geen oplossing zijn dan verzoeken wij u uw netwerkaart / besturingssysteem opnieuw te installeren.
Mogelijk dat hiermee het probleem verholpen word.
Mocht u niet uit bovenstaande omschrijving uitkomen dan verzoeken wij u contact met onze Helpdesk op te nemen.
Deze zijn bereikbaar op telefoonnummer 0900-1580.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via https://quickfix.chello.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
===========================================================
Goeiedag,
Ik heb sinds enige tijd problemen met mijn internet.
Downloaden en uploaden gaat prima, maar zodra ik videochat of spellen speel, begint ie te haperen. dmv het programma pingplotter van www.pingplotter.com kwam ik erachter dat ik last heb van packetloss. Online spellen spelen is voor mij niet meer te doen. hopelijk kunnen jullie dit probleem voor mij oplossen.
ps. het is geen virus of spyware of iets in die geest, want dat houd ik altijd goed bij. en pas geleden heb ik nog opnieuw windows erop gezet voor de zekerheid. andere netwerkkaartjes heb ik trouwens ook al geprobeert.
--
Geachte heer,
Na controle van uw signaal hebben wij geconstateerd dat de verbinding gewoon werkend zou moeten zijn.
De storing kan veroorzaakt worden door kapotte aparatuur. Dit kan liggen aan uw netwerkbekabeling, uw netwerkkaart of aan de coax kabel waarmee het chello modem verbonden is.
Wij verzoeken u deze te vervangen.
Mocht dat geen oplossing zijn dan verzoeken wij u uw netwerkaart / besturingssysteem opnieuw te installeren.
Mogelijk dat hiermee het probleem verholpen word.
Mocht u niet uit bovenstaande omschrijving uitkomen dan verzoeken wij u contact met onze Helpdesk op te nemen.
Deze zijn bereikbaar op telefoonnummer 0900-1580.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via https://quickfix.chello.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
===========================================================
Goeiedag,
Ik heb sinds enige tijd problemen met mijn internet.
Downloaden en uploaden gaat prima, maar zodra ik videochat of spellen speel, begint ie te haperen. dmv het programma pingplotter van www.pingplotter.com kwam ik erachter dat ik last heb van packetloss. Online spellen spelen is voor mij niet meer te doen. hopelijk kunnen jullie dit probleem voor mij oplossen.
ps. het is geen virus of spyware of iets in die geest, want dat houd ik altijd goed bij. en pas geleden heb ik nog opnieuw windows erop gezet voor de zekerheid. andere netwerkkaartjes heb ik trouwens ook al geprobeert.
--