packet loss

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

King24

ik ben nog niet zo lang van adsl overgestapt naar chello en heb er nu al spijt van.
heb constant packet loss tijdens het gamen.Het veroorzaakt veel vervelende haperingen die ik offline of met adsl nooit heb:|

ik vroeg me af of iemand hierover wel eens contact met chello heeft opgenomen
zoja, wat kreeg je als reactie terug.

eigenlijk is mijn vraag , heeft het zin om hierover bij chello te klagen? of word er niks aan gedaan.

alvast bedankt

^^
 
V

VinniedB

Het probleem is bekend en al vele malen uitvoerig besproken op dit forum. Het is inderdaad zeer storend tijdens het online gamen (ik spreek uit ervaring). Ik denk dat er in het verleden wel eens door gebruikers over geklaagd is bij Chello maar ik het zo het vermoeden dat momenteel Chello aan andere zaken een hogere prioriteit geeft. Maar een mail richting Chello kan natuurlijk nooit kwaad.
 
D

Denb

Packet loss, is dat het. >:( Ik heb er nu een aantal dagen last van, daarvoor nooit (jaren..)
Als fervent mohaa-fan (online-game) is ontzettend storend en kan ik eigenlijk niet 100% spelen.

Ik ving op dat het kon komen door de huidige werkzaamheden tav uitbreiding, dus wellicht een kans dat dit tijdelijk is ?
 
Topicstarter
Topicstarter
K

King24

speelt volgens mij al langer, had er vroeger wel minder last van dan nu.Kan nu amper nog spelen zonder dat ik de hele tijd packet loss krijgt
als ik me niet vergis had ik toen alleen problemen met UK servers.

zal morgen eens bellen, kijken wat ze zeggen.
verwacht er eerlijk gezegd niks van.

als ik nieuws heb post ik dat morgen wel ff :)

als ik het niet vergeet:P
 
B

Bowromir

DE reden dat ik overstap naar ADSL.. online gamen via Chello word met de dag onmogelijker ::)
 
S

stuffie

>ik ben nog niet zo lang van adsl overgestapt naar chello en heb er nu al spijt van.

Waarom ben je overgestapt?
 
J

jpostma

Ik heb er ook last van in de zin van dat mijn kogels niet op hun bestemming aankomen bij Counter-Strike. Maarja, heb toch al ADSL besteld :)
 
D

dutch noob

ik heb sinds het weekend packetloss
als ik naar chello ping krijg ik time outs bij de 3e en 4 e
als ik naar andere ip op het chello netwerk een tracert doe krijg ik bij 1 en 2 gewoon een ping maar bij de rest van de hops een timeout

ik heb dus naar chello gebeld en daar woord gewoon gezegt "het is je firewall"
en alles ziet er goed uit meneer, mischien blijf je firewall in de achtergrond lopen als je hem uitzet



wel vaag ik heb bijna nooit problemen en NU zou mijn firewall het moeten zijn
en dan woord er gezegt "kunt u uw firewall niet uninstallen ":S

zou dit een firewall prob zijn.lijkt me vaag ,maar enige hints zijn welkom
 

Henno

Forum Gebruiker
Berichten
1.002
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
dutch noob zei:
ik heb sinds het weekend packetloss
als ik naar chello ping krijg ik time outs bij de 3e en 4 e
als ik naar andere ip op het chello netwerk een tracert doe krijg ik bij 1 en 2 gewoon een ping maar bij de rest van de hops een timeout

ik heb dus naar chello gebeld en daar woord gewoon gezegt "het is je firewall"
en alles ziet er goed uit meneer, mischien blijf je firewall in de achtergrond lopen als je hem uitzet



wel vaag ik heb bijna nooit problemen en NU zou mijn firewall het moeten zijn
en dan woord er gezegt "kunt u uw firewall niet uninstallen ":S

zou dit een firewall prob zijn.lijkt me vaag ,maar enige hints zijn welkom

Tracert (Tracroute voor Windows) is vreselijk, gebruik Pingplotter (www.pingplotter.com) en configureer die zodat ie op een mooie 48 uur schaal om de zoveel tijd plaatjes maakt, dan heb je meer informatie om naar de helpdesk te gaan.
Zinvol is vooral om te zien of je PL hebt op je 1ste of tweede hop, de cmts.

gr, Henno
 
D

dutch noob

Henno
bedankt voor dat prg ik zal het doen ,kijken of ze dan nog zeggen dat het een firewall is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan