• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pace vraag

Berichten
17
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
vraag.

Ik heb boven een paar jaar oude philips lcd van 20 inch geen breedbeeld.
Gisteren is mn mediabox omgeruild aangezien de thompson stuk was. Nu een kleine Pace gekregen en via scart aangesloten.
Alleen mis ik nu aan beide kanten een stukje beeld. instellingen op 4:3 gezet in de box, op de TV ook.
Maar nog steeds dit probleem.

iemand een tip....
 
je moet een beetje spelen met de instellingen van je TV / box.

Werkte het vroeger bij de Thomson wel goed in 1 keer?
 
Ja, bij de thompson werkte het in 1 keer.
het lijkt wel geen verschil uit te maken bij de pace, de diverse formaten.

wel lastig zo
 
Het vreemde is dat de Thomson precies dezelfde instellingen heeft als de PACE.
Dus als jij hem net zo zet als op die Thomson zie je de helft niet. :-\

Kijk hier eens naar:
https://ziggoforum.nl/topics/35990/
https://chelloo.nl/informatie/upc-digitale-televisie/instellingen/106-optimale-beeld-instellingen.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan