vraag.
Ik heb boven een paar jaar oude philips lcd van 20 inch geen breedbeeld.
Gisteren is mn mediabox omgeruild aangezien de thompson stuk was. Nu een kleine Pace gekregen en via scart aangesloten.
Alleen mis ik nu aan beide kanten een stukje beeld. instellingen op 4:3 gezet in de box, op de TV ook.
Maar nog steeds dit probleem.
iemand een tip....
Ik heb boven een paar jaar oude philips lcd van 20 inch geen breedbeeld.
Gisteren is mn mediabox omgeruild aangezien de thompson stuk was. Nu een kleine Pace gekregen en via scart aangesloten.
Alleen mis ik nu aan beide kanten een stukje beeld. instellingen op 4:3 gezet in de box, op de TV ook.
Maar nog steeds dit probleem.
iemand een tip....
