• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pace of Thomson?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Timvw
  • Startdatum Startdatum
T

Timvw

Gisteren is mijn kapotte Thomson omgewisseld voor een Pace. Aanvankelijk was ik daar niet zo tevreden mee, maar nu lees ik dat de Pace sterk verbeterd is met de nieuwste software (het bleek net dat ik die handmatig even erop moest zetten). Daarom werd de volgende vraag bij mij opgeroepen: Welke standaardbox vinden jullie beter en waarom? De Pace of de Thomson?

Poll: Welke standaardbox is beter?
[*]Pace
[*]Thomson
Tussenstand:
results.cgi

Ook een poll maken? Klik hier

(Ik kan zelf geen poll aanmaken in dit forum).
 
Een aantal mensen hebben al gestemd, maar wat is de reden voor jullie keuze?
 
Ik vraag me af of deze poll zin heeft. Zijn er daadwerkelijk zo veel mensen die beide boxen met de laatste firmware updates hebben gehad? Een vergelijking is anders niet op zijn plaats.
 
homeboynl zei:
Ik vraag me af of deze poll zin heeft. Zijn er daadwerkelijk zo veel mensen die beide boxen met de laatste firmware updates hebben gehad? Een vergelijking is anders niet op zijn plaats.

Je hebt inderdaad een punt, het topic is ook vooral bedoeld voor de mensen die beide boxen hebben gebruikt.
 
Kennis van mij heeft vanaf het begin van dtv eenPace, heeft heeft er nooit problemen mee gehad, terwijl ik met een thomson al 7x geruild is.
 
Misschien leuk om dan een lijstje met verschillen oid te maken. De meeste mensen hebben zoals hierboven ook al gezegt, alleen maar 1 mediabox gehad. Ik ben zelf namelijk wel benieuwd wat nou het verschil is. Ik heb hier zelf een thomson staan.
 
Ik heb een Pace gehad, maar deze was niet aan de praat te krijgen. Nu heb ik een Thomson en deze werkt goed.
Wordt echter wel behoorlijk ziek van de tussentijdse updates. Beeld valt weg, soms moet je de stroomkabel verwijderen om hem weer aan de praat te krijgen.
 
Ik heb zelf de Thomson. De Pace heb ik alleen bij anderen gezien. Zelf ben ik tevreden met de Thomson. Hij wordt niet heet zoals ik veel lees op dit forum en hij doet geen rare dingen als ik gewoon zit te kijken. De Pace oogt aan de bovenkant wel wat professioneler door de koelopeningen (ik hou van kijken in apparaten :P
 
ik heb nu een pace (thomson was kapot)

maar nu heb ik allemaal beeldlijnen verticaal lopen dat had ik eerder nooit?

Hoe kan dat?
 
Dat is een vraag die niet in dit topic hoort, maar controlleer je scart-aansluitingen eens en probeer anders eens een reset of terugkeren naar de fabrieksinstellingen.
 
Terug
Bovenaan