T
Timvw
Gisteren is mijn kapotte Thomson omgewisseld voor een Pace. Aanvankelijk was ik daar niet zo tevreden mee, maar nu lees ik dat de Pace sterk verbeterd is met de nieuwste software (het bleek net dat ik die handmatig even erop moest zetten). Daarom werd de volgende vraag bij mij opgeroepen: Welke standaardbox vinden jullie beter en waarom? De Pace of de Thomson?
Poll: Welke standaardbox is beter?
[*]Pace
[*]Thomson
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
(Ik kan zelf geen poll aanmaken in dit forum).
Poll: Welke standaardbox is beter?
[*]Pace
[*]Thomson
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
(Ik kan zelf geen poll aanmaken in dit forum).
