Pace mediabox

Berichten
98
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb nog een Pace Mediabox van UPC en vraag me af of die niet sterk verouderd is en of het misschien beter is
om te vragen of die omgeruild kan worden voor een Mediabox XL.
Weet ook eigenlijk niet of dat ook toegevoegde waarde heeft?
Misschien kan iemand me op dit forum advies geven ?
Alvast bedankt,
Anton
 
Mediabox XL is niet te vergelijken met jouw Pace box, wat feitelijk alleen alleen een decoder met smartcard is. Met de Mediabox XL kun je programma's opnemen, terugspelen etc. Zitten meer functies op, en die krijg je niet cadeau van Ziggo... Tenzij je je abo gaat wijzigen.
 
probeer liever de next te krijgen als je wilt opnemen/terugkijken
compacter en een stuk energiezuiniger.
 
Als die mogelijkheid van opnemen de reden is van om willen ruilen, is dat natuurlijk voor te stellen. Maar dat werd er niet bij verteld. Enkel omruilen omdat hij zo langzamerhand verouderd zou zijn, hoezo als ik mag vragen? Ik heb ook een Pace (DCR7111), geen idee hoe oud hij is (10 jaar of zoiets?), maar hij werkt nog zonder ook maar één probleem. Ik heb geen enkele reden om hem te willen ruilen voor een nieuwere.
Of is een nieuwere (gelijkwaardige, d.w.z. zonder de duurdere opneemmogelijkheid) aanmerkelijk energiezuiniger?
 
Laatst bewerkt:
Dank voor alle reacties.
Het gaat mij niet om programma's op te nemen en de Pace werkt bij mij ook nog prima.
Maar ik heb begrepen dat ik met hetzelfde abonnement ( Start alleen met 100 mb internet )de Mediabox XL kon omruilen zonder van
abonnement te hoeven veranderen omdat in de nieuwe aangeboden pakketten deze Mediabox wordt geleverd.?
Dacht ook dat je dan bij de Mediabox XL de Netfix app etc. erop kon zetten en dat OneDemand makkelijker werkte ??
 
Voor die Netflix app moet je het echt niet doen, daar zijn echt veel betere opties voor en het vergt haast het uiterste van de MediaboxXL en is geen garantie dat je daadwerkelijk vlekkeloos van je Netflix abonnement kunt genieten via de box. Het On Demand gedeelte kan ik niet beoordelen of dat makkelijker werkt, is dat nu vervelend dan via de Pace?
 
Dank voor alle bijdragen, als er niet echt een toegevoegde waarde is, blijf ik maar van mijn oude Pace Box genieten.
 
Terug
Bovenaan