D
Dominic
De situatie is,
Een nieuw type Pace box aangesloten met een HDMI naar DVI verloopkabel op een pc scherm.
Het installeren ging prima en de menu´s komen netjes in beeld.
Echter, de zenders zelf geven geen beeld. Het blijft gewoon zwart.
De monitor heeft helaas geen HDMI of scart ingang.
Hierna de box aangesloten op een normale tv en dan werkt alles prima. Is dit een HDMI probleem?
Een nieuw type Pace box aangesloten met een HDMI naar DVI verloopkabel op een pc scherm.
Het installeren ging prima en de menu´s komen netjes in beeld.
Echter, de zenders zelf geven geen beeld. Het blijft gewoon zwart.
De monitor heeft helaas geen HDMI of scart ingang.
Hierna de box aangesloten op een normale tv en dan werkt alles prima. Is dit een HDMI probleem?