• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pace HD DCR7111 wilt niet uit standby gaan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ywa
  • Startdatum Startdatum
Y

Ywa

Hoi iedereen,

Volgens mij heb ik hier al eerder over gesproken hier. Maar ik las een korte review van de Pace DCR7111 in de consumentengids, en daar werd niks vermeld over deze fout. Dus nu twijfel ik weer of ik de enige ben of niet.

Mijn Pace HD DCR7111 reageert nergens meer op als hij eenmaal in standby staat (laag energieverbruik). Enige manier hoe ik hem weer aan kan krijgen is uit en weer aanzetten via de 0/1 switch. Ja, ik weet dat uit standby halen even kan duren, maar zelfs het lampje gaat niet naar groen.

Ben ik de enige met deze bug of niet?

Alvast bedankt.
 
Beste,

Dat probleem heb ik ook wel eens.
Is gekomen door de nieuwe update, helaas nog niet opgelost :(

Stroom van de Box is de enige mogelijkheid.
 
Probleem heb ik ook gehad. Enige oplossing was omwisselen van de box. Daarna geen problemen meer.
 
Niet iedereen heeft dus de issue, maar ik ben ook niet de enige. Volgens mij wordt het tijd voor een bericht aan Jordy-UPC. ::)
 
Je zou de het energieverbruik in standby op hoog kunnen zetten om dit probleem op te lossen
 
waterrat2 zei:
Je zou de het energieverbruik in standby op hoog kunnen zetten om dit probleem op te lossen

tja...maar dan schiet je het doel voorbij: energiezuinig..

gewoon een nieuwe box aanvragen dus.
 
ik heb hetzelfde probleem. Zo'n kleine maand geleden de pace hd box gehaald als extra op mijn slaapkamer.
Krijg de box met geen mogelijkheid uit de standby modus.
 
Terug
Bovenaan