Heb nu enige tijd DTV en erger me onder andere nogal aan de volumeregeling.
Elke keer maar schakelen tussen TV en UPC instelling om te zappen of het volume regelen.
Als ik namelijk de UPC Pace Mediabox volume instelling gebruik is de range te gering en gaat deze bovendien brommen als je deze lager zet.
De Pace box volume moet dus voluit staan en dan dus maar regelen met de TV, dit maakt het echter zeer gebruikersonvriendelijk. Je moet elke keer maar weer zien waar hij op staat.
Is hier geen oplossing voor?
Elke keer maar schakelen tussen TV en UPC instelling om te zappen of het volume regelen.
Als ik namelijk de UPC Pace Mediabox volume instelling gebruik is de range te gering en gaat deze bovendien brommen als je deze lager zet.
De Pace box volume moet dus voluit staan en dan dus maar regelen met de TV, dit maakt het echter zeer gebruikersonvriendelijk. Je moet elke keer maar weer zien waar hij op staat.
Is hier geen oplossing voor?