• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pace HD (DCR7111) geluid probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lol
  • Startdatum Startdatum

lol

Berichten
337
Heb nu enige tijd DTV en erger me onder andere nogal aan de volumeregeling.
Elke keer maar schakelen tussen TV en UPC instelling om te zappen of het volume regelen.

Als ik namelijk de UPC Pace Mediabox volume instelling gebruik is de range te gering en gaat deze bovendien brommen als je deze lager zet.

De Pace box volume moet dus voluit staan en dan dus maar regelen met de TV, dit maakt het echter zeer gebruikersonvriendelijk. Je moet elke keer maar weer zien waar hij op staat.

Is hier geen oplossing voor?
 
Lees eens in FAQ - UPC Digital TV het gedeelte over de afstandsbediening.
Kort: pas de AB aan, zet volume Pace op max en regel volume altijd via de TV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan