• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pace DCR7111 energie zuinige software update

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peetje50
  • Startdatum Startdatum
P

Peetje50

Heb gister de update gehad maar als ik naar de instelling ga dan kan ik hem niet verder dan 30 min zetten of 3 min als ik dan op ok druk staat hij weer op 30 in plaats van 3......volgens mijn ging hij toch ver dan 30???
 
Bij mijn Cisco 8485:
Betreffende veld selecteren, en dan cijfertoetsen van afstandsbediening gebruiken (dus niet de links / rechts cursor toetsen)
 
Mooi dat het nu werkt. graag gedaan.
(Je profiel is niet ingevuld. Kijk maar eens bij "meer" bij andere replyers (linker kolom)
Voor hulp bij volgende vragen is dat nuttige info voor replyers. Vul effe in dus)
 
NIEUW firmware staat er op 4.0xxx energiezuinig ook goed box gaat wat trager aan maar dat is de bijwerking;;--p box is wel iets trager gaan worde heb box gereset nu is tie weer snelllll:)
 
Zelf heb ik gunstige ervaringen met de firmware. Wel heb ik de auto stand by uit gezet. Verder heb ik het energieverbruik op hoog gezet omdat ik de klok wel makkelijk vind.
 
Mij ervaring met de nieuwe firmware is wat minder. Als de box in de stanby-modus gaat krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan via de afstandbedienig..volledig van de stroom af is het enige dat werkt. Ik heb energieverbruik op 'laag"staan en automatische standby op "uit". (ik wil nl dat ie alleen in de standby stand gaat als ik de box uit heb staan en niet automatisch)

Herkenbaar voor iemand of zie ik iets over het hoofd?
 
sledgehammer zei:
Mij ervaring met de nieuwe firmware is wat minder. Als de box in de stanby-modus gaat krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan via de afstandbedienig..volledig van de stroom af is het enige dat werkt. Ik heb energieverbruik op 'laag"staan en automatische standby op "uit". (ik wil nl dat ie alleen in de standby stand gaat als ik de box uit heb staan en niet automatisch)

Herkenbaar voor iemand of zie ik iets over het hoofd?
Dat gebeurde mij gisteren, ik wilde de box aandoen, maar hij deed niks, zelfs de knopjes op de box zelf.
Weer stroom eraf.

Verder heb ik de automatisch standby op s'nachts gezet, echter om 23 uur zei de box dat hij binnen 3 min op standby gaat. (dat is toch geen s'nachts?)
Meer mensen?
 
Ik had gisterenavond ook dat ik de box niet meer aan kreeg met de afstandbediening nadat hij helemaal in eco modus was gegaan. Alleen stroom eraf en erop werkte weer.

Vanmorgen was de box ook in de eco modus maar nu lukte het wel met de afstandbediening.
 
Terug
Bovenaan