- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dat nieuwe combi pakket Power + telefonie is toch wel heel aantrekkelijk, scheelt me op jaarbasis alleen op abonnement al € 360,- per jaar. Kun je een paar leuke dingen mee doen, en daarvoor kun je bij een storing je mobieltje nog wel eens ter hand nemen. Een paar praktische vragen voor ik de definitieve stappen onderneem:
- Ik heb nu op mijn bestaande KPN- twee toestellen en een extra bel parallel staan. Kan dit gewoon zo gehandhaafd blijven? Het zijn allebei moderne tone-toestellen.
- Op één van de beide telefoons zit een losse nummermelder. Kan die ook zonder meer gehandhaafd blijven?
- We hebben nog een inbelmodem achter de hand. We gebruiken dit nog af en toe bij één bepaalde provider om het gratis abonnement aldaar nog te handhaven. Dit functioneert (uiteraard) perfect op de analoge KPN-lijn. Werkt dit op de UPC-lijn ook nog?
- Ik neem aan dat het, in mijn geval nieuwe, abonnement digitale telefonie betekent. Dit brengt me ook mede op voorgaande vraag. Verder ben ik een beetje nieuwsgierig naar het voordeel van digitale telefonie boven analoge. Minder ruis en gekraak? Heb ik nu ook al nooit last van.

)