hallo allemaal, ik heb een nieuwe tv (lcd) en een DVR. Nu ben ik een beetje aan het rommelen, maar ik vraag me af of er een overzicht is van de zenders en in welk formaat ze uitgezonden worden. Ik kan niet altijd duidelijk zien wat nou goed is en wat niet. TMF bijvoorbeeld lijkt op 4:3, maar als ik ga zoeken naar de goeie instelling, kom ik er niet uit. De andere zenders eveneens. Naar mijn weten staat alles goed (dvr 16
en de SONY KDL-46T3500 op smart)
Wie weet hier wat over te vertellen?
bedankt vast!
Wie weet hier wat over te vertellen?
bedankt vast!

