Hallo,
Nu ik de ongecodeerde digitale zenders middels een USB- DVB-C tuner ook via mijn Dreambox kan bekijken, ga ik dit weekeinde de kruipruimte in om e.e.a. definitief aan te sluiten. (Hirschmann Koka 799)
Waarschijnlijk zal ik dan zijn aangewezen op een antenneversterker daar op de WCD al een Coax aangesloten is richting slaapkamer.
De gemakkelijkste weg zou zijn voor de BDA-01 opdrukversterker te gaan...
Maar dan wordt ook de data-overdracht richting kabelmodem met 4 dB versterkt zag ik.
Is dat bezwaarlijk, wordt de Internetverbinding daar minder stabiel door of juist niet?
Bedankt voor elke reactie!
Nu ik de ongecodeerde digitale zenders middels een USB- DVB-C tuner ook via mijn Dreambox kan bekijken, ga ik dit weekeinde de kruipruimte in om e.e.a. definitief aan te sluiten. (Hirschmann Koka 799)
Waarschijnlijk zal ik dan zijn aangewezen op een antenneversterker daar op de WCD al een Coax aangesloten is richting slaapkamer.
De gemakkelijkste weg zou zijn voor de BDA-01 opdrukversterker te gaan...
Maar dan wordt ook de data-overdracht richting kabelmodem met 4 dB versterkt zag ik.
Is dat bezwaarlijk, wordt de Internetverbinding daar minder stabiel door of juist niet?
Bedankt voor elke reactie!
