• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Davey
  • Startdatum Startdatum
D

Davey

Ik heb nu KPN 8Mb maar wil graag overstappen naar UPC 60Mb.

IK krijg dan die Thomson waar veel mensen problemen mee hebben.

Ik kreeg net in mijn mail box een aanbieding van MediaMarkt een D-link router voor 25 euro, is deze router goed? Als ik nou een probleem met die Thomson zou krijgen kan ik die die D-link router erop aan sluiten en werkt alles dan naar behoren?

router die ik bedoel: https://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/DIR-600-E,10101,14914,160907.html
 
Je ken inderdaad de d-link daarop aansluiten alleen je moet wel wat moeite doen om de router te laten werken

De Thomson heeft een hoop beperkingen

Ook nog de router die je kreeg als aanbieding ken ook maar tot 100Mbps dus als je ooit wil uitbreiden dan zit je weer met de D-link die de beperking heeft tot 100
 
Terug
Bovenaan