Hoi allemaal..
Ik heb nu 4mb internet+basis bellen, dig. tv (totaal pakket €9,95) van voormalig @home.
Bij Ziggo zou ik nu €1 goedkoper zijn per maand.
Zal ik deze overstap nu wel of niet doen, ik bedoel alles draait nu prima en dus mij geen problemen op de hals halen of valt dat allemaal wel mee...
Iemand al ervaringen??
Luitzen
Ik heb nu 4mb internet+basis bellen, dig. tv (totaal pakket €9,95) van voormalig @home.
Bij Ziggo zou ik nu €1 goedkoper zijn per maand.
Zal ik deze overstap nu wel of niet doen, ik bedoel alles draait nu prima en dus mij geen problemen op de hals halen of valt dat allemaal wel mee...
Iemand al ervaringen??
Luitzen