• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen via Mijn UPC

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Mijn ouders hebben op dit moment easy + freetime.

Zelf ben ik een maand geleden overgestapt op UPC internet en bellen onbeperkt.

Nu wil ik dit voor mijn ouders ook regelen, maar hoe doe ik dit via Mijn UPC? Kan ik gewoon een nieuw pakket bestellen en komt dit dan in de plaats van mijn andere pakket? Of werkt dit anders...

Graag hulp / uitleg... (zelf heb ik het nl. telefonisch geregeld.)
 
Om misverstanden te voorkomen, zou ik als ik jou was het ook dit keer telefonisch regelen.
 
Bij de klantenservice op UPC.nl staat letterlijk:

" Kan ik mij online aanmelden?

Jazeker, dat is mogelijk. Dit kunt u doen via Mijn UPC, daar kunt u kijken welke abonnementsvormen voor u beschikbaar zijn. chello is ook verkrijgbaar via UPC Centers en Dealers.

Bent u een bestaande klant en wil u uw abonnementsvorm aanpassen? Dat kan via uw Mijn UPC account, ook kunt u bellen naar 0900 1580 (€ 0,10 p/m).
"

De enige manier om een andere vorm te kiezen is op bestellen te drukken.

Er moet toch wel iemand met deze ervaring zijn?
 
Ik heb het 2x in 1 week veranderd via mijn upc.
1 maal een brief gehad dat de incasso automatisch ging ipv dat ik de datum zelf invoer.
2e maal geen probleem.

Zorg dat je bevestiging heb met datum en veranderingen.
 
Nijkie,

De enige manier via Mijn UPC is gewoon op de bestel knop drukken bij de totaalpakketten. Klopt dit? Of werkt het anders.
 
wat wil je precies? alleen het pakket van bellen upgraden of internet en bellen upgraden?
 
Ze hebben nu easy + freetime. Hier wil ik "UPC internet en bellen onbeperkt" van maken.

Naar mijn idee kan dit gewoon door in te loggen op 'mijn upc' dan naar totaalpakketten te gaan en op bestellen klikken. Maar wil weten of iemand ervaring heeft met deze manier van upgraden...
 
zo ben ik van light&freetime naar power & anytime overgestapt. binnen een paar uur geregeld. als je het niet vertrouwd kan je het ook telefonisch doen
 
Ik heb het inmiddels (week geleden) online geregeld voor mijn ouders. Het lijkt erop dat het gewerkt heeft. Ze hebben sneller internet en bij Mijn UPC staat ook Power. Telefoon is lastig te controleren. Want daar blijft natuurlijk gewoon freetime staan en de anytime optie kan je in Mijn UPC niet terug vinden. Of dat dus goed is zullen we op de factuur moeten bekijken.

Mijn ouders hebben overigens voor zover ik weet GEEN brief van de omzetting gehad. (Die heb ik toen ik mijn abo omzette wel ontvangen)
 
Terug
Bovenaan