A
asserboy
hoi,
Ik wil graag van Xp naar windows 7 overstappen.
kan ik dan volstaan met een OEM versie of moet ik een DVD aanschaffen?
Wat is het verschil tussen deze twee?
Waar zou ik eventueel nog op moeten letten?
Alvast bedankt.
Ik wil graag van Xp naar windows 7 overstappen.
kan ik dan volstaan met een OEM versie of moet ik een DVD aanschaffen?
Wat is het verschil tussen deze twee?
Waar zou ik eventueel nog op moeten letten?
Alvast bedankt.
